Ipren for mange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2017

Anonym trådstarter

Hejsa.. 

Jeg har en frygtlig tandpine, og skal have rykket tanden ud imorgen  (længe ventet) 

Men jeg har her til aften taget ipren, og jeg tog 2 stk Ca 19:30 og tog 2 stk igen her 22:20, så altså ialt 800mg jeg blev lidt i tvivl efter jeg tog dem, så jeg læste hvad man måtte tage både i indlægsseddel og på nettet... og nu kan jeg læse der skal gå 6 timer imellem og nu bliver jeg jo lidt nervøs.. hvad sker der så nu? Tandpine var så frygtelig at jeg ikke lige tænkte at læse omkring det  

Nogle der har erfaringer?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2017

ann-kristina

Det sker der ikke noget ved. Bare lad være med at tage flere i aften. Vent til i morgen. Tag gerne 2 Panodil sammen med.

Mvh Lægen

Anmeld Citér

4. september 2017

Anonym trådstarter

ann-kristina skriver:

Det sker der ikke noget ved. Bare lad være med at tage flere i aften. Vent til i morgen. Tag gerne 2 Panodil sammen med.

Mvh Lægen

Det lyder godt, skal heldigvis tidlig imorgen have tanden ud, så burde smertestillende ikke længere bruges (måske til eftersmertwne ) mange tak for svaret �� og god aften til dig ❤

Anmeld Citér

4. september 2017

Muffinmus

Du vil muligvis få bøvl med maven pga dosen, men ellers bare hold dig fra dem til i morgen. 

Anmeld Citér

5. september 2017

Sprit25

Til en anden gang; hvis du har noget AFtamed liggende så brug det! Gær vi herhjemme og det virker!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.