Hvor langt er jeg henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
6 svar
3 synes godt om
4. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg fik lagt æg op i onsdags og jeg kom simpelthen til at teste i morgen og der var en ultra svag steg, men jeg er et forfærdelig testmonster. Vi har prøvet at få børn i tre år og haft 2 provokeret aborter og 5 spontane, så jeg håber ikke det bliver en bio. Vi har ingen børn så vi ønsker det rigtig meget. 

Det er frysebehandling vi har været i behandling med og fik af vide at ægget de lagt op havde en karakter på 5AA, hvilket er rigtig godt, så jeg håber den bliver der. 

Meeen, hvor langt er jeg henne hvos jeg fik lagt æg op i onsdags?

Ps. Helst ingen dumme kommentarer om det er dumt at teste så tidligt, jeg ved det godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2017

Baby2017

Anonym skriver:

Jeg fik lagt æg op i onsdags og jeg kom simpelthen til at teste i morgen og der var en ultra svag steg, men jeg er et forfærdelig testmonster. Vi har prøvet at få børn i tre år og haft 2 provokeret aborter og 5 spontane, så jeg håber ikke det bliver en bio. Vi har ingen børn så vi ønsker det rigtig meget. 

Det er frysebehandling vi har været i behandling med og fik af vide at ægget de lagt op havde en karakter på 5AA, hvilket er rigtig godt, så jeg håber den bliver der. 

Meeen, hvor langt er jeg henne hvos jeg fik lagt æg op i onsdags?

Ps. Helst ingen dumme kommentarer om det er dumt at teste så tidligt, jeg ved det godt

Uden at have nogen som helst viden omkring ægopsætning og div. Vil jeg gerne prøve at komme med et bud? 

I en normal befrugtning har man æl cirka 2 uger før mens. Så befrugtes ægget og tager en uges tid om at komme ned i livmoderen fra æggestokken og sætter sig derefter fast. Når det sætter sig fast er man 3+? Og en uge til mens.

Det må være i den fase du har fået lagt ægget op?

Dvs. Så vil du vel være 3+6 i dag, sådan cirka

Bare min teori

Testede selv meget svagt positivt 3+6 og har nu en pige der ligger og snakker ude i barnevognen(burde sove) 

Anmeld Citér

5. september 2017

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Uden at have nogen som helst viden omkring ægopsætning og div. Vil jeg gerne prøve at komme med et bud? 

I en normal befrugtning har man æl cirka 2 uger før mens. Så befrugtes ægget og tager en uges tid om at komme ned i livmoderen fra æggestokken og sætter sig derefter fast. Når det sætter sig fast er man 3+? Og en uge til mens.

Det må være i den fase du har fået lagt ægget op?

Dvs. Så vil du vel være 3+6 i dag, sådan cirka

Bare min teori

Testede selv meget svagt positivt 3+6 og har nu en pige der ligger og snakker ude i barnevognen(burde sove) 

Tusin tak for svar �� 

Jeg fik af vide at der kunne gå op til 5 dage før ægget ville sætte sig fast og testede positiv (meget meget svag) på dag 4. Så jeg håber bare den bliver 

Jeg skal have taget blodprøve på mandag og får svar tirsdag, det er sådan de tager graviditetstest, så jeg må vente spændt og håbe at den bliver sidende. 

Hun vil da meget hellere være oppe kan jeg hører 

Anmeld Citér

5. september 2017

koeapabshicar

Du skal være opmærksom på at hvis du har taget en ægløsningssprøjte så kan den give falsk positiv. :-) 

men jeg vil mene du er 2+0 ved ægudtagning :-) 

Anmeld Citér

5. september 2017

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Du skal være opmærksom på at hvis du har taget en ægløsningssprøjte så kan den give falsk positiv. :-) 

men jeg vil mene du er 2+0 ved ægudtagning :-) 

Det er frysebehandling, jeg fik taget æg ud i juni måned  vi er i behandling fordi der er sygdom i familien som vores kommende børn ikke skal have og der går op til 6 uger før de kan se om de er raske. Vi har været på venteliste i 2,5 år 

Jeg fik min sidste mens den 11/8 og fik lagt æg op den 30/8 så derfor jeg er i tvivl om hvor langt jeg er henne. Men skal have taget blodprøve på mandag 

Anmeld Citér

5. september 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvor langt du er henne, afhænger af hvornår æget blev frosset ned.

Anmeld Citér

5. september 2017

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Hvor langt du er henne, afhænger af hvornår æget blev frosset ned.

Det gjorde det på 5. Dagen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.