Fakkeloptoget i dag i Haderslev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

wamse

Jeg var med inde og deltage i det meget smukke optog for Kirsten Bay Andersen, der blev myrdet for 14 dage siden. I drømmer ikke om, hvor stort og smukt det var Vi var der af en meget tragisk grund, men det var et stort og så smukt gestus. Vi gik samlet flok den rute, hun skulle have gået, der hvor hun forsvandt fra. Der var så mange mennesker med fakler. I nogle af husene vi gik forbi kom der lys op i vinduerne, gæsterne i et værtshus gik ud på gaden og bukkede hovedet, bilerne kørte til siden og holdt stille, mens vi gik forbi. Da vi kom om til hendes arbejdsplads, havde de sat levende lys i alle vinduerne, jeg skulle virkelig synke en ekstra gang der. Derfra gik vi ned, hvor hendes tøj blev fundet.

Æret være hendes minde.............

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syns det er så forfærdeligt at det er sket. Godt at der er respekt om det og det bliver mindet...

Anmeld

10. oktober 2009

Maise

wamse skriver:

Jeg var med inde og deltage i det meget smukke optog for Kirsten Bay Andersen, der blev myrdet for 14 dage siden. I drømmer ikke om, hvor stort og smukt det var Vi var der af en meget tragisk grund, men det var et stort og så smukt gestus. Vi gik samlet flok den rute, hun skulle have gået, der hvor hun forsvandt fra. Der var så mange mennesker med fakler. I nogle af husene vi gik forbi kom der lys op i vinduerne, gæsterne i et værtshus gik ud på gaden og bukkede hovedet, bilerne kørte til siden og holdt stille, mens vi gik forbi. Da vi kom om til hendes arbejdsplads, havde de sat levende lys i alle vinduerne, jeg skulle virkelig synke en ekstra gang der. Derfra gik vi ned, hvor hendes tøj blev fundet.

Åhh gud, det kan den højgravide slet ikke tåle at se og læse om. Har grædt hver gang det har været på tv og vræler når jeg nu læser denne tråd. Det er bare så forfærdeligt. Smukt optog i deltog i

Anmeld

10. oktober 2009

Harfeletten

Maise skriver:

Åhh gud, det kan den højgravide slet ikke tåle at se og læse om. Har grædt hver gang det har været på tv og vræler når jeg nu læser denne tråd. Det er bare så forfærdeligt. Smukt optog i deltog i

Hvor er det gude smukt !

Må hun hvile i fred.

Anmeld

10. oktober 2009

TbCp

wamse skriver:

Hold da op hvor smukt!
Det må have været meget meget rørende.
Bare din beskrivelse af det giver mig tårer i øjnene

Anmeld

10. oktober 2009

otlitrom

Det løber mig koldt ned af ryggen. Både af afsky over for det der er sket, men også af den medmenneskelighed og respekt I har udvist med fakkeloptoget. Jeg synes det er meget smukt, og må hun hvile i fred!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.