trine1989 skriver:
jeg har altid interesseret mig for psykologi, og har altid godt kunne tænke mig at hjælpe unge mennesker med psykiske problemer.
men som det ser ud nu føles det ikke som en realistisk mål. jeg har faktisk ingenting andet end arbejdserfaring fra plejehjem.
har søgt ind på social og sundhedsskolen og håber på at komme ind til marts, efter endt udd vil jeg tage hf på enkeltfag. også havde jeg tænkt lidt på at søge ind på uni i Århus.
men jeg har aldrig været særlig god til at få lavet lektier eller passe skolen, det skal så også siges at jeg har haft en lidt turbulens opvækst men er lykkelig over hvor jeg er i dag...
jeg ved bare ikke om det ville være for hårdt for mig, at passe skole og familie.
og om der er mange timer i skolen hverdag eller om det er ret fleksibelt ?
er lidt på bar bund her.
og kan ikke snakke med min familie om det for de synes jeg er naiv hvad angår udd. 
Håber o kloge skønne kvinder kan hjælpe mig
Jamen så står vi jo i næsten samme situation ..
Jeg har ALTID været glad for psykologi, men har også vidst jeg ikke skulle være psykolog, da jeg ved jeg vil tage alle de hårde oplevelser "med hjem".
Har så besluttet mig for nu at søge ind på PAU'en (Pædagogisk assistent uddannelse) og kommer jeg ikke ind, tager jeg HF, enkel fag.
Jeg tænker at jeg gerne vil være pædagog(medhjælper) med speciale i psykologi.
Jeg har ALDRIG været god til at sidde på skolebænken, og derfor ved jeg at jeg ikke skal på pædagog seminariet, da jeg først skal have en hue, for at komme ind, og så vil der gå 6-7 år før jeg er HELT færdig.
Håber det er ok, at jeg lige lytter lidt med på sidelinjen