Ultimativ fødselsdagsgave til 4 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2017

migmigher

PUHK skriver:

Du kan også overveje, om det er sundt for en 4-årig, at hun eller han får så mange oplevelser og gaver, at forældrene slet ikke kan finde på mere at give.. For 1500,- none the less.

Nu kender du ikke vores familie eller situation,så du må  ikke udtale om hvor vidt det er sundt for mit barn.

Og jeg har ikke skrevet det skulle være til 1500, men mit budget går op til 1500, hvis den rigtige gave kommer.!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2017

migmigher

Mariehøne123 skriver:

Mine børn er bestemt også både priviligeret og forkælede så det er ikke fordi jeg dømmer, men helt ærligt en tur til fx Disney on ice er sgu dyr hvis ikke hun som 4 årig vil blive glad for det Ville jeg overveje at sætte niveauet for hvad hun får i det daglige lidt ned. I ender med st gøre hende en bjørnetjeneste. 

men tænk ud af boksen og glem pengene min 4 årige fik en krea kasse jeg selv havde lavet i julegave der indeholdt malling, glimmertusser, karton, filt, garn mv til en masse hyggelige krea timer. Den vakte glæde og er ikke mindst blevet brugt til rigtig mange gode stunder senere hen. Den havde ikke kostet det store men det er ikke vigtigt 

I vores situation, er det ikke for dyrt. 

Så vi vælger at prioritere opleverlser for hende, fordi vi kan.

Hun bliver glad for alle gaver - en sten ville kunne gøre det,  men oplevelser har vi en aftale om herhjemme, ikke skal være gaver. 

Men en krea kasse lyder faktisk som en super ide!

Anmeld Citér

3. september 2017

Panther

Profilbillede for Panther
migmigher skriver:

Nu kender du ikke vores familie eller situation,så du må  ikke udtale om hvor vidt det er sundt for mit barn.

Og jeg har ikke skrevet det skulle være til 1500, men mit budget går op til 1500, hvis den rigtige gave kommer.!

Nej, jeg kender dig ikke, men jeg kan faktisk ikke forestille mig en situation, hvor jeg ville synes, at det er sundt, at eg barn har fået alt det, hjertet har begæret (i hvert fald op til 1500,-).

Men bevares...

Anmeld Citér

3. september 2017

Lenchick

migmigher skriver:

Det var en mulighed! 

Vi har denne hule fra bobles og børnene er rigtig glade for den. Den fik min store pige da hun fyldte 3 og hun bruger den stadig (hun er 6). Lillebror bruger den også og de kan være der begge to. Vi har købt et rundt tæppe, som passer i størrelsen (der følger ingen gulv med) og der ligger puder og tæpper.

Hunden er også glad for den 

http://www.babytorvet.dk/shop/hule-jade-bobles-1770p.html

Anmeld Citér

4. september 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP
migmigher skriver:

Jeg er tom for idéer. 

Datteren bliver 4 år, og hun har alt. Synes jeg. 

Hvad vil den ultimative gave til en 4 årig være?

Pris må gerne være op til 1500 cirka.

Hvad ønsker hun sig ???

//Mette

Anmeld Citér

4. september 2017

migmigher

PUHK skriver:

Nej, jeg kender dig ikke, men jeg kan faktisk ikke forestille mig en situation, hvor jeg ville synes, at det er sundt, at eg barn har fået alt det, hjertet har begæret (i hvert fald op til 1500,-).

Men bevares...

Så fordi mit maks beløb er 1500 og ikke 500, så er dette forkert? 

Eller er det det faktum, at jeg synes hun har alt - som mange andre og Så synes deres barn har?

Eller er det bare fordi jeg er uenig i, om mit barn skal have en oplevelse i stedet for en fysisk gave?

Anmeld Citér

4. september 2017

migmigher

Lenchick skriver:

Vi har denne hule fra bobles og børnene er rigtig glade for den. Den fik min store pige da hun fyldte 3 og hun bruger den stadig (hun er 6). Lillebror bruger den også og de kan være der begge to. Vi har købt et rundt tæppe, som passer i størrelsen (der følger ingen gulv med) og der ligger puder og tæpper.

Hunden er også glad for den 

http://www.babytorvet.dk/shop/hule-jade-bobles-1770p.html

Jeg er ikke glad for bobles, men en hule vil klart være et hit!

Anmeld Citér

4. september 2017

migmigher

MKBP skriver:

Hvad ønsker hun sig ???

//Mette

Når jeg spørg svare hun Blomster - Vil gerne give hende noget mere end det 

Anmeld Citér

4. september 2017

naj88

migmigher skriver:

Når jeg spørg svare hun Blomster - Vil gerne give hende noget mere end det 

Blomster er måske ikke en helt tosset ide.  hvis I bor i hus, kan hun måske få et lille hjørne i haven, som er hendes eget. Så kan I plante blomster i potter og senere plante dem ud. Og så kan du købe nogle fine haveredskaber til hende. 

Anmeld Citér

4. september 2017

migmigher

naj88 skriver:

Blomster er måske ikke en helt tosset ide.  hvis I bor i hus, kan hun måske få et lille hjørne i haven, som er hendes eget. Så kan I plante blomster i potter og senere plante dem ud. Og så kan du købe nogle fine haveredskaber til hende. 

Hun har sit eget bed i forvejen, men blomster og grønt.

Planer er at hun får en blomst, men jeg vil gerne købe noget mere til hende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.