Ivf lang protokol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2017

Anonym trådstarter

Hej

vi ligger i overvejelser om vi skal i gang med Ivf. Indtil videre har det været iui-h. 

Men hvis det bliver Ivf er det nødt til at være den lange behandling pga sygdomme og lang cyklus.

Er det nogen der har prøvet Ivf lang protokol?

Hvor lang tid er det det tager? Og er det hver aften man skal stikkes?

Nogen der har lyst til at fortælle om deres forløb?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2017

Anonym

Jeg har været i lang behandling, hvor jeg startede med nedregulering på cyklusdag 21. Jeg valgte at benytte sprøjtemetoden fremfor næsespray, da jeg ikke fungerer med ting, som skal sprøjtes op i næsen. Jeg skulle stikke mig en gang dagligt, indtil jeg måtte starte op med hormoner og en gang nedregulering. Inden ægudtagning tog jeg ægløsningssprøjte. Jeg fik taget æg ud 14 dage efter, at jeg startede med hormoner.

jeg synes, at jeg hurtigt vænnede mig til at stikke mig, og undgik al for mange bivirkninger.

Anmeld Citér

3. september 2017

Baby-Crazy

Anonym skriver:

Hej

vi ligger i overvejelser om vi skal i gang med Ivf. Indtil videre har det været iui-h. 

Men hvis det bliver Ivf er det nødt til at være den lange behandling pga sygdomme og lang cyklus.

Er det nogen der har prøvet Ivf lang protokol?

Hvor lang tid er det det tager? Og er det hver aften man skal stikkes?

Nogen der har lyst til at fortælle om deres forløb?

Hej,

Jeg er igang med lang behandling... jeg er netop startet på uge to med nedregulering (et stik hver aften). Jeg skal have en del hormoner efterfølgende og derfor skal jeg stikke mig i ca.4 uger i alt...

Hvert forløb kan være meget forskelligt fra hinanden så derfor kan det være svært at sammenligne... 

Man starter med en scanning på cyklus dag 21 og så starter behandlingen op... 

held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.