Hvad skal jeg tro??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. september 2017

SasjaLykke

Jeg har nu taget 5 tests i løbet af de sidste 4 dage og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal forvente. Den første er noget tydligere end 2,3 og 4 og den sidste som jeg har taget her til aften synes at være lidt mere tydelig men ikke helt som nr.1?�� Kan det virkelig svinge så meget? Frygter at det kan være en bio..��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2017

Bb2015

SasjaLykke skriver:

Jeg har nu taget 5 tests i løbet af de sidste 4 dage og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal forvente. Den første er noget tydligere end 2,3 og 4 og den sidste som jeg har taget her til aften synes at være lidt mere tydelig men ikke helt som nr.1?�� Kan det virkelig svinge så meget? Frygter at det kan være en bio..��

Hvornår er forventet mens dag? Der er desværre altid en risiko for at mens dukker op og man har fanget en bio. Men så længe du ikke bløder og stadig få en positiv test, så ville jeg regne dig for gravid 

Anmeld Citér

2. september 2017

Mortil2piger18

Du er nødt til at prøve at tage det roligt, du kan hverken gøre til eller fra uanset hvad. Dine test er positive, du er gravid nu indtil andet er bevist. Dvs HVIS du får din mens. 

Anmeld Citér

2. september 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg synes desværre test 2-3-4 ser ud til at have grå streger,og der med negative nu..

Jeg ville forvente at begynde at bløde.

Krydser finger for dig 

Anmeld Citér

3. september 2017

SasjaLykke

Mor_til_3_unger skriver:

Jeg synes desværre test 2-3-4 ser ud til at have grå streger,og der med negative nu..

Jeg ville forvente at begynde at bløde.

Krydser finger for dig 

Lige en opdatering. Har testet svagt positiv på yderligere 3 tests og stadig ingen mens��

Anmeld Citér

3. september 2017

Bb2015

SasjaLykke skriver:

Lige en opdatering. Har testet svagt positiv på yderligere 3 tests og stadig ingen mens��

Se tiden an  du er gravid så nyd det. Der kan altid ske noget, men det kan testene ikke fortælle dig. Det bedste du kan gøre er nok at droppe testningen og acceptere at du er gravid og så bare se tiden an. Om en uge kan du så ringe og sige til lægen at du er gravid - så burde der ikke være nogen tvivl længere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.