Pletblødning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2017

Anonym trådstarter

Hej piger :-) 

Pletblødning.. Ja det er meget normalt for alle kvinder at have dette, MEN jeg oplever kun pletblødning ved ophørt mens og start mens.. aldrig imellem! 

Men igår efter min mand og jeg havde hygget os, ikke noget vildt, havde jeg frisk blod efter jeg tørrede mig.. det var lidt nyt for eftersom jeg først skal have min mens om 9 dage og idag er der lidt brunt udflåd.. 

Andre der har prøvet dette?  Jeg prøvede at læse om det, og der står at hvis man oplever blødning efter samleje skal man kontakte læge, det er sjælens at det er noget farligt, men hvis man ikkender har prøvet det før skulle man gerne finde en forklaring på dette  

Er der andre der har prøvet det?  Og ignorere i det bare? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger :-) 

Pletblødning.. Ja det er meget normalt for alle kvinder at have dette, MEN jeg oplever kun pletblødning ved ophørt mens og start mens.. aldrig imellem! 

Men igår efter min mand og jeg havde hygget os, ikke noget vildt, havde jeg frisk blod efter jeg tørrede mig.. det var lidt nyt for eftersom jeg først skal have min mens om 9 dage og idag er der lidt brunt udflåd.. 

Andre der har prøvet dette?  Jeg prøvede at læse om det, og der står at hvis man oplever blødning efter samleje skal man kontakte læge, det er sjælens at det er noget farligt, men hvis man ikkender har prøvet det før skulle man gerne finde en forklaring på dette  

Er der andre der har prøvet det?  Og ignorere i det bare? 

Jeg har prøvet det tit. I starten var jeg hos lægen og fik lavet smear test og hun kunne så også se at jeg havde fået en lille revne som nok skyldtes pletblødningen og at det var meget normal. Nu går jeg til smear kontrol screening som alle andre og ignorer hvis jeg pletbløder i forbindelse med sex. 

Anmeld Citér

1. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har prøvet det tit. I starten var jeg hos lægen og fik lavet smear test og hun kunne så også se at jeg havde fået en lille revne som nok skyldtes pletblødningen og at det var meget normal. Nu går jeg til smear kontrol screening som alle andre og ignorer hvis jeg pletbløder i forbindelse med sex. 

En smear kontrol havde jeg Ca i juli måned da jeg skulle have tjekket en del, og min kæreste og jeg skal starte i fertilitet klinik her d 19, så skal man jo tjekkes i hovedet og røv  men ellers har jeg også fået taget dem reglmæssig, men selv der har lægen sagt at jeg har en stærk væg fordi jeg ikke begynder at blød når hun skraber, hvilket kun er godt (sagde hun), så derfor blev jeg lidt paf over jeg lige pludselig kan bløde over et blidt samleje , men jeg må nok lige snakke med lægen, så finder vi nok ud af hvad der skete ;-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.