Er jeg mærkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om der er noget galt med mig eller hvad der sker, men har en underlig følelse. 

Jeg er gravid med en fin lille dreng og Graviditeten har hele tiden været planlagt.

Følte skuffelse hver gang jeg fik min menstruation efter vi var gået i gang med at prøve og blev glad da jeg så de 2 streger.

Men nu kan jeg ikke rigtig finde følelsen af at skulle være mor, det er ligesom ikke gået op for mig, og tænker er vi nu klar...  det føles som en lettere ud af kroppen oplevelse og at det slet ikke er mig vi snakker om når der bliver snakket om det.

Jeg er 3 måneder henne, er jeg fuldstændig forskruet og have det sådan? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Næ, jeg synes også det var surrealistisk i starten. Det ændrede sig da jeg begyndte at kunne mærke hende.

Anmeld Citér

1. september 2017

MorTil3+

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om der er noget galt med mig eller hvad der sker, men har en underlig følelse. 

Jeg er gravid med en fin lille dreng og Graviditeten har hele tiden været planlagt.

Følte skuffelse hver gang jeg fik min menstruation efter vi var gået i gang med at prøve og blev glad da jeg så de 2 streger.

Men nu kan jeg ikke rigtig finde følelsen af at skulle være mor, det er ligesom ikke gået op for mig, og tænker er vi nu klar...  det føles som en lettere ud af kroppen oplevelse og at det slet ikke er mig vi snakker om når der bliver snakket om det.

Tror det er helt normalt med den første, jeg ku ikk rigtig forholde mig til det før jeg havde baby i armene.

Anmeld Citér

1. september 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Det er helt normalt. Jeg oplevede det i begge graviditeter og specielt anden gang. Der gik det først op for mig da vi kom hjem fra sygehuset 2 dage efter fødslen . Og jeg elsker ikke mine piger mindre af den grund 

Anmeld Citér

1. september 2017

MiniMe2005

Det lyder meget normalt. Jeg glemte faktisk nogle gange, at jeg var gravid, især i starten af andet trimester, da jeg ikke havde nogle symptomer. Det hjalp gevaldigt, da jeg begyndte at mærke liv (i uge 17 for mit vedkommende).

Anmeld Citér

1. september 2017

Kay

Jeg tænker at der er mange mødre der kan nikke genkendende til det du beskriver.... Du står og skal påtage dig en helt ny rolle du sket ikke kender rigtg... Du ved det basale men det er lige så meget noget du lære undervejs... du ved at om Ca 6 måneder bliver dit liv meget anderledes men du ved ikke 100% hvad det indebærer... så selvfølgelig er det svært at sætte sig ind i... men det skal nok komme 

Anmeld Citér

1. september 2017

Sahara82

Anonym skriver:

Jeg er lige blevet mor for anden gang for et par uger siden, og havde det fuldstændig som dig. Blev i tvivl om alt - om graviditeten, om at skulle være mor igen og om jeg overhovedet var glad! Men da det kom til stykket og denne her lille bitte dreng kom op på min mave, så forsvandt alt tvivl bare. 

Det hele skal nok gå - tænker det er helt normalt at have det som du har det! 

Anmeld Citér

1. september 2017

Anonym trådstarter

Det var dejlig lettende og læse, for  synes godt nok det har været en lidt fesen fornemmelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.