en god lettelse og ro !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
0 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2017

Fitnessmom

hej med jer der er/ har været ligeså utålmodige og bekymret for graviditet .  

-Jeg vil blot dele noget med jer der har givet mig ro for en gang skyld ! siden jeg smed mine p-piller sidste år i oktober har jeg næsten ikke tænkt på andet end projekt baby ,oh nøj hvor har det fyldt meget i mig da det er så stort et ønske.

De sidste 2 menstruationer jeg har haft har været meget underlige og det er heller ej kommet til tiden. Jeg blev meget bekymret. Jeg har haft en positiv test, som senere hen blev negativ (en meget tidlig abort/ bio. ) Jeg har så i dag været til gynækolog og fået tjekket alt, og min livmoder har bare renset alt ud ,og blodprøver viser mine egne hormoner først er på vej op og køre efter 11 måneder. Det gav mig en indre ro at få at vide at alt er som det skal være og min krop bare har været længe om at rense ud ! Det giver virkelig en lettelse at det nok skal komme og kroppen nok selv skal gøre sig klar til Det! Det er fantastisk ! 

til jer der er ligeså / var ligeså utålmodige som jeg, kan jeg anbefale at få sig selv tjekket , og få at vide at alt er som det skal være:-)! 

rigtig god dag til jer alle ! :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.