Det skrider fremad med kagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2009

mariamiss6

mange tak skal i have alle sammen. Hunden jeg passer er altså en sort labrador, Men jeg tænkte at den ville have været svær at få 'karakter' på hvis den var sort, for så var det kun tungen og øjnene, og halsbåndet der ville have haft en anden farve...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

ønskebørn74

mariamiss6 skriver:

Så blev den færdig.... Den er til en 65 års fødselsdag.... Jeg babysitter deres hund rigtig mange weekender henover hele sommeren, fordi de er kræmmere, og hunden ikke længere gider deltage ved markederne.

Kagen er en overraskelse, jeg havde overvejet at skrive 'Benny 65 år' men valgte at droppe det, daj eg havde sat det andet pynt på. Og er næsten blevet enig med mig selv om at sommerfuglene heller ikke skulle have været på, men nu piller jeg dem altså ikke af igen.

Alt i alt, rimeligt tilfreds.... Nåh ja, græstotterne ville ikke lege med, så dem kylede jeg i skraldespanden.

KOLD DA K... HVOR ER DEN FLOT!!!

LENE

Anmeld

10. oktober 2009

mariamiss6

ønskebarn74 skriver:

KOLD DA K... HVOR ER DEN FLOT!!!

LENE

Tak tak.

Anmeld

11. oktober 2009

Susan1978

Jeg har set linket med hunden og jeg synes dælme din hund er ligeså flot som den hun laver...

den kan du sgu godt være stolt af...  FLOT FLOT.

Anmeld

11. oktober 2009

mariamiss6

Susan1978 skriver:

Jeg har set linket med hunden og jeg synes dælme din hund er ligeså flot som den hun laver...

den kan du sgu godt være stolt af...  FLOT FLOT.

ih tak bliver da helt forlegen

Anmeld

11. oktober 2009

3rollinger

Virkelig, virkelig flot. Og kan kun give Susan ret i at din hund er mindst ligesaa paen som den anden. Ligesom alt det andet jo er helt perfekt.

Den bliver de godt nok glade for. Jeg tror det er en god ide ikke at skrive Benny. Det ville faktisk vaere synd for denne kage.

Knus Trine

Anmeld

11. oktober 2009

Vingummien

mariamiss6 skriver:

Så blev den færdig.... Den er til en 65 års fødselsdag.... Jeg babysitter deres hund rigtig mange weekender henover hele sommeren, fordi de er kræmmere, og hunden ikke længere gider deltage ved markederne.

Kagen er en overraskelse, jeg havde overvejet at skrive 'Benny 65 år' men valgte at droppe det, daj eg havde sat det andet pynt på. Og er næsten blevet enig med mig selv om at sommerfuglene heller ikke skulle have været på, men nu piller jeg dem altså ikke af igen.

Alt i alt, rimeligt tilfreds.... Nåh ja, græstotterne ville ikke lege med, så dem kylede jeg i skraldespanden.

Syntes den er super fin og syntes at det er pænt med de sommerfugle

Anmeld

11. oktober 2009

mariamiss6

Tak tak i er sgu søde tøser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.