Testen blev svagere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. august 2017

Anonym trådstarter

Hej 

jeg har brug for råd der jeg står og har fået en svagere positiv test i dag. Jeg er 4+6 og har haft nogle flotte positive test både hjemme og den ved lægen i mandags var også fint positiv. Men siden i går har jeg oplevet jag i maven (ikke slemt) og i dag lidt lyserødt udflåd med størrelse af 1 kr. Jeg tog en test som viser mega svag positiv  den er taget på eftermiddags urin men jeg havde ikke tisset i 3-4 timer. Tror I den er gået til? Vi havde for 20 mdr siden en sa i uge 11 og er sådan set forberedt på en mere men træls er det alligevel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2017

energystar

Anonym skriver:

Hej 

jeg har brug for råd der jeg står og har fået en svagere positiv test i dag. Jeg er 4+6 og har haft nogle flotte positive test både hjemme og den ved lægen i mandags var også fint positiv. Men siden i går har jeg oplevet jag i maven (ikke slemt) og i dag lidt lyserødt udflåd med størrelse af 1 kr. Jeg tog en test som viser mega svag positiv  den er taget på eftermiddags urin men jeg havde ikke tisset i 3-4 timer. Tror I den er gået til? Vi havde for 20 mdr siden en sa i uge 11 og er sådan set forberedt på en mere men træls er det alligevel 

Jeg har oplevet det samme, dog lige lidt længere henne. Fik taget blodprøver som desværre viste, at den var ved at gå til  

Kram til dig og krydser fingre for det bedste 

Anmeld Citér

31. august 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej 

En graviditetstest fortæller ikke hvor lidt eller hvor meget gravid du er. 

Men pletblødning er ikke unormalt eller farligt. 

Lad være at test mere nu. Det ændre ikk på situationen. Kan kun se tiden an

Anmeld Citér

31. august 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

En graviditetstest fortæller ikke hvor lidt eller hvor meget gravid du er. 

Men pletblødning er ikke unormalt eller farligt. 

Lad være at test mere nu. Det ændre ikk på situationen. Kan kun se tiden an

det har du ret i.. jeg tog en mere bare for at se og der er vist ingen grund til at være urolig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. august 2017

Anonym trådstarter

energystar skriver:

Jeg har oplevet det samme, dog lige lidt længere henne. Fik taget blodprøver som desværre viste, at den var ved at gå til  

Kram til dig og krydser fingre for det bedste 

Tusind tak og ja jeg håber at den bliver siddende denne gang.. orker bare ikke flere tab af blod (sidste gang omkring 1 L)  men tog her til aften en mere bare for at se og den er god så pyha 

Anmeld Citér

31. august 2017

AnoMom

Anonym skriver:

det har du ret i.. jeg tog en mere bare for at se og der er vist ingen grund til at være urolig 

Præcis. Lad være at test mere. Du er gravid. Det er bare spild af penge

tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.