Ingen livmoderhals og åben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. august 2017

morseptember17

Hej!

Jeg var i aftes på fg, fordi jeg ikke havde mærket min datter som jeg plejer. Alt er fint med hende :-) jeg blev også undersøgt indenvendigt pga 4 dage med mens smerter - jeg har ingen livmoderhals tilbage og er 1 cm åben.

I søndags da jeg blev tjekket (også pga mens smerter) var jeg 1 fingersbredde åben og havde 2 cm blød livmoderhals tilbage..

og så er det jeg blir nysgerrig og elsker at høre folks historier/erfaringer; jer der har oplevet det, hvor længe gik der før I fødte? ;-)

jeg er 39+0 i dag. Jm på fg, var sikker på at vi sku ses igen inden for nærmeste fremtid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2017

Kris89

morseptember17 skriver:

Hej!

Jeg var i aftes på fg, fordi jeg ikke havde mærket min datter som jeg plejer. Alt er fint med hende :-) jeg blev også undersøgt indenvendigt pga 4 dage med mens smerter - jeg har ingen livmoderhals tilbage og er 1 cm åben.

I søndags da jeg blev tjekket (også pga mens smerter) var jeg 1 fingersbredde åben og havde 2 cm blød livmoderhals tilbage..

og så er det jeg blir nysgerrig og elsker at høre folks historier/erfaringer; jer der har oplevet det, hvor længe gik der før I fødte? ;-)

jeg er 39+0 i dag. Jm på fg, var sikker på at vi sku ses igen inden for nærmeste fremtid 

Held og lykke lige om lidt ☺️

Jeg har ingen erfaring da jeg første gang kom på FG 0,5 cm. Åben men med vestorm så fødte efter 5,5 time. 

Anden gang var jeg 4 cm. Åben ved ankomst til Fg og fødte 2 timer senere. 

Anmeld Citér

1. september 2017

God-mor

Med min datter var jeg 2 cm åben da jeg kom på fødegangen og fødte først over 1 døgn efter. 

Med min søn var jeg 5 cm åben ved ankomsten til fødegangen og fødte 1 time efter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.