2 gangs gravid og skide nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2017

Anonym trådstarter

Er 2 gangs gravid og lige opdaget jeg er der skal først til lægen på mandag men er bare så nervøs her anden gang. ville tro man  var mere nede på jorden denne gang men næh nej  andrer der har det på samme måde??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2017

Bb2015

Jeg var meget nervøs i starten af den her graviditet, men efter nakkefoldsscanningen synes jeg at jeg er blevet mere afslappet. Med en lille i forvejen synes jeg ikke jeg har tid til at bekymre mig så meget 

Men i starten havde jeg det på samme måde. Måske bliver det bedre for dig også. 

Anmeld Citér

30. august 2017

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Jeg var meget nervøs i starten af den her graviditet, men efter nakkefoldsscanningen synes jeg at jeg er blevet mere afslappet. Med en lille i forvejen synes jeg ikke jeg har tid til at bekymre mig så meget 

Det håber jeg virkelig 

Anmeld Citér

30. august 2017

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

hvor lille er dit amdet barn? 

Anmeld Citér

30. august 2017

Bb2015

Anonym skriver:

hvor lille er dit amdet barn? 

Er lidt usikker på, hvad du mener men min søn er 2,5 og med den i maven er jeg 18+5 

Anmeld Citér

30. august 2017

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Er lidt usikker på, hvad du mener men min søn er 2,5 og med den i maven er jeg 18+5 

Jeg var bare nysgerrig min Egen søn bliver 18 måneder om lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.