Mælk igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2017

Anonym trådstarter

Er der andre der har oplevet at mælken er løbet til igen, lang tid efter produktionen stoppede?

Jeg fødte min søn i december 2016 og da vi nåede til Febuar, var produktionen stoppet helt. Han har altid været flaskebarn (malkede ud) og har aldrig rent faktisk været lagt til brystet.

Han er jo så næsten 9 måneder nu og det er ca. 7 måneder siden at min mælk forsvandt, men for et par dage siden begyndte mine bryster ligesom at spænde igen og jeg troede bare at det var menstruationssymtomer, da det er lige rundt om hjørnet (uregelmæssig). Så i går aftes da jeg var ved at hygge med manden, masserede han mit bryst og fik næsten et skud mælk i øjet

Så... er der andre der har prøvet noget lignende? Og hvad var årsagen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2017

Dorthe1986

Anonym skriver:

Er der andre der har oplevet at mælken er løbet til igen, lang tid efter produktionen stoppede?

Jeg fødte min søn i december 2016 og da vi nåede til Febuar, var produktionen stoppet helt. Han har altid været flaskebarn (malkede ud) og har aldrig rent faktisk været lagt til brystet.

Han er jo så næsten 9 måneder nu og det er ca. 7 måneder siden at min mælk forsvandt, men for et par dage siden begyndte mine bryster ligesom at spænde igen og jeg troede bare at det var menstruationssymtomer, da det er lige rundt om hjørnet (uregelmæssig). Så i går aftes da jeg var ved at hygge med manden, masserede han mit bryst og fik næsten et skud mælk i øjet

Så... er der andre der har prøvet noget lignende? Og hvad var årsagen?

Kan du være gravid?

Anmeld Citér

28. august 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Kan du være gravid?

Så skulle det for det første være meget tidligt stadig - som sagt venter jeg min menstruation snart - og for det andet bruger vi kondom og havde ikke sex i et par dage før ægløsning (af ren tilfældighed).

Jeg kan meget tydeligt mærke min ægløsning, da det giver nærmest invaliderende smerter, så jeg ved med sikkerhed at ÆL var for 11 dage siden.

Så graviditet er ikke særlig sandsynligt.

Anmeld Citér

28. august 2017

(august)

Jeg ville tage en test bare for at være sikker. 

Jeg nåede aldrig at have rigtig mens inden jeg blev gravid igen (8mdr efter fødsel). 

Anmeld Citér

28. august 2017

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Jeg ville tage en test bare for at være sikker. 

Jeg nåede aldrig at have rigtig mens inden jeg blev gravid igen (8mdr efter fødsel). 

Uanset så er det vel for tidligt at tage en test, når jeg ved at det er 11 dage siden ægløsning? Så er jeg jo kun 3+4.

I samtlige af mine 5 graviditeter (2 børn, 2 SA, 1 MA) har jeg først testet positiv 4+3-6.

Anmeld Citér

28. august 2017

Dorthe1986

Anonym skriver:

Uanset så er det vel for tidligt at tage en test, når jeg ved at det er 11 dage siden ægløsning? Så er jeg jo kun 3+4.

I samtlige af mine 5 graviditeter (2 børn, 2 SA, 1 MA) har jeg først testet positiv 4+3-6.

Anden gang testede jeg kraftig positiv 3+4 og  i tre fire dage inden var det netop brysterne jeg havde bemærket var blevet spændte og ømme - altså det var det, der fik mig til at tage en test (det var nemlig ikke planlagt at jeg lige skulle være gravid der).

Anmeld Citér

29. august 2017

Anonym trådstarter

Nu har jeg taget en test og den var negativ (billede vedlagt)

Er der andre bud på hvad årsagen kan være? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.