Hurtig postiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2017

Anonym trådstarter

Nogle der har prøvet graviditets testen bliver lyn hurtig positiv ? Vi snakker max 30 sekunder for to test sidste gang jeg var gravid var den slet ik så positiv der kan det være tegn på man er langt henne ??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2017

Iby1210

Anonym skriver:

Nogle der har prøvet graviditets testen bliver lyn hurtig positiv ? Vi snakker max 30 sekunder for to test sidste gang jeg var gravid var den slet ik så positiv der kan det være tegn på man er langt henne ??? 

Jeg har prøvet det en gang. Stregen kom før kontrolstregen og det var altså efter 10 sek. Jeg troede måske var der tvillinger men nej jeg var 4+2 og der var kun en

Anmeld Citér

27. august 2017

Bb2015

Anonym skriver:

Det hænger sammen med mængden af hcg og testens sensitivitet  den vil blive hurtigere positiv hvis der er mere hcg og det stiger jo længere man er i graviditeten. Hvis du er i tvivl kan du jo tale med din læge  til sammenligning kan jeg fortælle at da jeg var 5+0 kom stregen med det samme og var meget tydelig, men da jeg var 4+0 kom den lidt langsommere (ca et halvt til et helt minut) og var mindre tydelig. 

Anmeld Citér

27. august 2017

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Jeg har prøvet det en gang. Stregen kom før kontrolstregen og det var altså efter 10 sek. Jeg troede måske var der tvillinger men nej jeg var 4+2 og der var kun en

Det samme skete her med at det var test stregen før c stregen blev enormt chokeret da jeg ikke havde regnet med det og med min søn testede jeg kun svagt positivt   tilføjer lige billederne..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. august 2017

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Det hænger sammen med mængden af hcg og testens sensitivitet  den vil blive hurtigere positiv hvis der er mere hcg og det stiger jo længere man er i graviditeten. Hvis du er i tvivl kan du jo tale med din læge  til sammenligning kan jeg fortælle at da jeg var 5+0 kom stregen med det samme og var meget tydelig, men da jeg var 4+0 kom den lidt langsommere (ca et halvt til et helt minut) og var mindre tydelig. 

Det er valmed test jeg hqr brugt 2 af men jeg ringer til lægen imorgen  for har ingen anelse hvor langt jeg er men tænker bare mere når den reagere så hurtig er jeg nok ikke lige blevet det  eller mig og manden habde sidst sex slutningen af juli måned...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.