Jeg er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2017

Anonym trådstarter

Jeg måtte sådan lige komme ud med det har taget 2 test idag og der er vist ingen tvivl det er vores nummerjeg aner ikke hvor langt jeg er henne men mit gæt er 4 uger symptomer startet i torsdags med mega kvalme og ømme babser men hold da op der er mange tanker der går igennem hoved på en håber sådan at det bliver sættende derinde  vores søn er kun lige blevet 15 måneder, nogle med gode ting og sige når der er så lav alders forskel på søskende ?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2017

Ck93

Jeg har også lige testet positivt her i dag det er en fed fornemmelse ! Tillykke til dig 

Anmeld Citér

27. august 2017

Xolia

Anonym skriver:

Jeg måtte sådan lige komme ud med det har taget 2 test idag og der er vist ingen tvivl det er vores nummerjeg aner ikke hvor langt jeg er henne men mit gæt er 4 uger symptomer startet i torsdags med mega kvalme og ømme babser men hold da op der er mange tanker der går igennem hoved på en håber sådan at det bliver sættende derinde  vores søn er kun lige blevet 15 måneder, nogle med gode ting og sige når der er så lav alders forskel på søskende ?? 

Jeg har 19 mdr imellem de to yngste. De er knap 4 oh 2,5 og leger ALTID sammen. De er så glade...

Anmeld Citér

28. august 2017

Anonym trådstarter

Ck93 skriver:

Jeg har også lige testet positivt her i dag det er en fed fornemmelse ! Tillykke til dig 

Ja det er men også uvirkeligt for mig  og tillykle til dig også 

Anmeld Citér

28. august 2017

Anonym trådstarter

Xolia skriver:

Jeg har 19 mdr imellem de to yngste. De er knap 4 oh 2,5 og leger ALTID sammen. De er så glade...

Skønt 

Anmeld Citér

28. august 2017

Mille123

Min ældste er to og jeg skal have tvillinger her omkring 19. September - jeg tænker de får en masse glæde af hinanden senere der er 14 år mellem min YNGSTE søster og jeg - og jeg lærte først at sætte pris på hende da jeg var teenager

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.