Hvad er det for et dyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.060 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. august 2017

Anonym trådstarter

Hej alle. Jeg har igennem længere tid fundet nogle små sorte dyr. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad det er. Jeg finder flest af dem i køkkenet men har også fundet en enkelt i soveværelset. Dyrene kommer ikke fra hverken gammel frugt eller tørvarer som fx mel. Jeg kan ikke regne ud om de bare kommer ind gennem vinduet og jeg så opdaget dem eller om de kommer et sted indefra? Vil prøve at vedhæfte nogle billeder, måske andre har oplevet det samme eller ved hvad det er. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2017

Anonym

Hvor stor er den? Kunne det evt. være en væggelus? 

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym trådstarter

Hvor stor er den? Kunne det evt. være en væggelus? 

Jeg tror heldigvis ikke det er væggelus. Vi har ingen bid eller mærker. Men den er meget lille mindre end halvdelen af en lillefinger negl

Anmeld Citér

26. august 2017

Tystys14

Synes det ligner fuldstændig pelsklannere 

prøv at søge på dem.

Hov kom til at tænke på, kan de hoppe ? For så kan det også være springsumpbiller. 

Anmeld Citér

26. august 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det ligner de der små brune biller som gemmer sig i væggen og kun kommer til lys for at dø...

de er i de fleste lejeboliger.. de gør ikke noget men er bare irriterende at se dem kravle omkring...

selv hvis I fik fjernet dem ved at få sprøjtet Jeres lejlighed så skal der bare en mikroskobisk revne i gulvet eller væggen til en af naboerne til før I har dem igen...

Kan ikke lige huske navnet lige nu men har fået svar via naturbasen.dk eller fugleognatur.dk...

De har et gratis forum hvor man smider billede ind og så sidder entuiaster og ved alt muligt spændende :)

Anmeld Citér

13. marts 2022

Jeanne

hvad er det for dyr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.