Mærkelig fornemmelse når baby bevæger sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. august 2017

Anonym trådstarter

I dag når baby har bevæget sig mærker jeg det helt nede i skeden. Som sådan en kildede fornemmelse. Jeg er 25+1 er det ikke tidligt at baby har sit hovede dernede eller hvad det er??? Skal jeg være bekymret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2017

Thea14

Det kan sagtens være nogle nerver der rammes som så føles dernede. På nuværende tidspunkt kan baby også sagtens lægge sig fast med løsne sig igen.

I min første graviditet lå baby fast ved jordemoder tjek i uge 28. Fødte først i uge 38. Her anden gang troede jeg han lå fast i uge 30, netop fordi jeg kunne mærke ham helt nede. Er nu i uge 36 og han ligger altså ikke fast selvom det føles sådan.

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym trådstarter

Thea14 skriver:

Det kan sagtens være nogle nerver der rammes som så føles dernede. På nuværende tidspunkt kan baby også sagtens lægge sig fast med løsne sig igen.

I min første graviditet lå baby fast ved jordemoder tjek i uge 28. Fødte først i uge 38. Her anden gang troede jeg han lå fast i uge 30, netop fordi jeg kunne mærke ham helt nede. Er nu i uge 36 og han ligger altså ikke fast selvom det føles sådan.

Okay det føles også bare som om baby ligger dernede og jeg er på en måde ret øm nederst på maven

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.