Hej
Beklager på forhånd det lange indlæg..
Er der andre som har prøvet noget lignende?
Jeg havde mens start den 13/7, positiv æl den 27/7 også hvad jeg tror er mens igen den 10/8, én dag forsinket. Jeg plejer at have en fast cyklus på 27 dage.
Den 17/8 har jeg lidt udflåd, det fortsætter til den 21/8, det er ikke meget. Jeg undrer mig lidt og tager en test den 19/8 som er svagt positiv, tester igen den 20/8 som også er svagt positiv, begge 2 inden for tid. Tester med en digital test 21/8 og den siger "Gravid 1-2" altså er jeg blevet befrugtet inden for 1-2 uger. Tester igen 23/8 som siger det samme..
Jeg tror så at jeg er i 6. uge, da jeg ike antager den underlige mens for noget, så jeg ringer til lægen, som jeg får tid til i næste uge 30/8.
Vælger så at tage til tidlig scanning som så ikke viste noget, desværre, hun sagde at jeg enten ikke er langt nok henne endnu til at hun kan se noget, jeg har været gravid og det kan være rester at en graviditet som testene måler eller at det er en graviditet uden for livmoderen. Dette gør mig lidt bekymret og hun anbefaler at få en blodprøve der måler HCG. Det gør jeg og den viser 30, så altså POSITIV, men i den tidlige ende af en graviditet. Har fået taget blodprøve nr. 2 i dag og venter på svar, som jeg først får mandag .. Typisk
Jeg kan ikke få det til at hænge sammen, da det så er næsten en mdr siden jeg havde æl. men jeg ikke er mere end 2-3 ger henne. Aner ikke hvor langt jeg er henne og det er ved at gøre mig sindsyg!
Kender I noget til at have 2 æl i samme cyklus?
Jeg er SÅ spændt på resultatet - men tør ikke helt tro på det 
Er der andre som har haft det på samme måde? Hvis ja, hvordan endte det så?