5 års bryllupsdag - kreativ gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.230 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. august 2017

Anonym trådstarter

Kære alle, 

Min mand og jeg har snart 5 års bryllupsdag og i den forbindelse ønsker jeg at give ham en gave, som jeg selv laver. Jeg har før givet krus med billeder, lavet indrammet foto kollage, malet et maleri, osv. 

Jeg er løbet tør for ideer og har brug for inspiration.

Kom med jeres forslag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Kære alle, 

Min mand og jeg har snart 5 års bryllupsdag og i den forbindelse ønsker jeg at give ham en gave, som jeg selv laver. Jeg har før givet krus med billeder, lavet indrammet foto kollage, malet et maleri, osv. 

Jeg er løbet tør for ideer og har brug for inspiration.

Kom med jeres forslag 

Du kan tag en stor ramme og ligge forskelig små billeder af jeres minder sammen, i løbet af de år i har haft sammen. 

Eller du kan skrive et digt til ham. 

Eller gør noget sammen, afhængig af hvad jeres hobby eller interesser. Noget i elsker at gøre sammen osv. 

Anmeld Citér

25. august 2017

MrsB

Et år vi ikke havde så sindssygt mange penge op til vores bryllupsdag, lavede jeg en kurv med mandens ynglings slik, nogle redbulls, lidt plejeprodukter fra Matas striber til mænd, jeg fandt et fedt slips på tilbud, nogle sokker og andet små sjovt der fyldte i kurven. Så lavede jeg et sæt kort med de der "50 reasons why i love you" - skrev en grund til at jeg elsker ham på 50 forskellige kort, og lavede det som en lille bog-agtigt. (Jeg brugte spillekort Feks.) 

Den er faktisk meget god og sjov at tage frem og læse selv indimellem, når jeg er sur på ham 

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Du kan tag en stor ramme og ligge forskelig små billeder af jeres minder sammen, i løbet af de år i har haft sammen. 

Eller du kan skrive et digt til ham. 

Eller gør noget sammen, afhængig af hvad jeres hobby eller interesser. Noget i elsker at gøre sammen osv. 

En sådan ramme har han allerede fået. 

Digte er jeg ikke god til. 

Og hobby gaver er fine nok, men jeg havde håbet på noget jeg selv kunne lave. Hobby gaven bliver min sidste udvej. 

Tak for dine forslag 

Anmeld Citér

25. august 2017

MrsB

.... og så ved jeg at han selv finder den frem og kigger af og til 

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym trådstarter

MrsB skriver:

Et år vi ikke havde så sindssygt mange penge op til vores bryllupsdag, lavede jeg en kurv med mandens ynglings slik, nogle redbulls, lidt plejeprodukter fra Matas striber til mænd, jeg fandt et fedt slips på tilbud, nogle sokker og andet små sjovt der fyldte i kurven. Så lavede jeg et sæt kort med de der "50 reasons why i love you" - skrev en grund til at jeg elsker ham på 50 forskellige kort, og lavede det som en lille bog-agtigt. (Jeg brugte spillekort Feks.) 

Den er faktisk meget god og sjov at tage frem og læse selv indimellem, når jeg er sur på ham 

Ej sikke en dejlig gave 

Den kommer i hvert fald på min liste. 

1000 tak. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.