Nf, risikotal og nu nipt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
7 svar
2 synes godt om
24. august 2017

Ano87

Var til nf i går og så en meget livlig baby, så livlig så det næsten var svært at få billeder. Det var et vildt syn! Blev så lige sat en uge tilbage så er kun 11+3 idag. 

MEN...... baby så sådan set fin ud, det var mine tal den slog ud på, lå på 1:178, så i dag skal jeg have taget blodprøve der skal sendes til undersøgelse, og så er der svar inden for 10 dage. 

De siger man skal slappe af, men det er altså lidt svært når jeg har læst om så andre finde høje tal. 

Så er der andre der ligget på den forkerte side hvor alt bare har været fint? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2017

Mortil2piger18

Ano87 skriver:

Var til nf i går og så en meget livlig baby, så livlig så det næsten var svært at få billeder. Det var et vildt syn! Blev så lige sat en uge tilbage så er kun 11+3 idag. 

MEN...... baby så sådan set fin ud, det var mine tal den slog ud på, lå på 1:178, så i dag skal jeg have taget blodprøve der skal sendes til undersøgelse, og så er der svar inden for 10 dage. 

De siger man skal slappe af, men det er altså lidt svært når jeg har læst om så andre finde høje tal. 

Du er også nød til bare at tage det roligt og lade være med at få katastrofe tanker. Jeg fik et mega højt og godt tal. Så vi forventede jo at alt var perfekt. 

Men 8 uger senere blev vi bare ramt af noget andet som gjorde at det gik galt og vi mistede hende.

det jeg mener er st man kan ikke forudsige noget eller gøre til eller fra. Så prøv at nyd din graviditet og din livlige baby 

Anmeld Citér

24. august 2017

baby_drømme

Ano87 skriver:

Vi fik tallet 1:210 til nf og fik også lavet en NIPT test. Fik svar efter 7 hverdage og vi venter en rask lillebror  

Føler med dig, ventetiden er hård og man tænker ikke på andet... Men er sikker på, at den lille er lige som den skal være  

Anmeld Citér

24. august 2017

Ano87

Dejligt at høre 

Men ja det er en irriterende ventetid når man lige har rendt og ventet bare på nf'en

Anmeld Citér

24. august 2017

Ano87

Mortilenengel17 skriver:

Du er også nød til bare at tage det roligt og lade være med at få katastrofe tanker. Jeg fik et mega højt og godt tal. Så vi forventede jo at alt var perfekt. 

Men 8 uger senere blev vi bare ramt af noget andet som gjorde at det gik galt og vi mistede hende.

det jeg mener er st man kan ikke forudsige noget eller gøre til eller fra. Så prøv at nyd din graviditet og din livlige baby 

Det vil jeg prøve. 

Og er da ked af at høre at det gik jer sådan

Anmeld Citér

24. august 2017

Klaras_mor

Åh jeg føler med dig! Det er skrækkeligt at skulle gå igennem!

Vi fik et tal der var en del lavere end dit - også fordi blodprøven træk ned. I dag er vi forældre til en skøn og rask lille en! 

Anmeld Citér

24. august 2017

Lulu32

Hvornår er blodprøven/doubletesten taget? Hvor langt var du der? 

Anmeld Citér

24. august 2017

Ano87

Dejligt  men ja jeg tror også ventetiden bliver utrolig lang 

Nu jeg er blevet sat en uge tilbage har jeg været 9+4 da jeg fik taget blodprøve 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.