Hej
Jeg er lige anonym, da vi er ved PB og ingen lige skal vide det.
Jeg stoppede med p-piller slut april 2017, min cyklus er efter en kort 1. mdr. været stabil på 27 dage med mens på 5 dage.
Min forrige mens startede den 13/7 og jeg har brugt ægløsningstest. Jeg testede positiv æl. den 27/7 og vi gjorde hvad vi skulle før og efter ægløsning.
Jeg har ikke haft nogle symptomer og tænkte at jeg ikke var blevet gravid. Jeg skulle have haft mens den 9/8, men den kom ikke. Jeg tog en test den 10/8, som var negativ. Jeg fik samme dag menstruation. Det stoppede dog allerede 13/8, altså kortere end normalt. Tænkte ikke mere over det. I torsdags den 17/8, fik jeg lidt (meget lidt) pletblødning/brunt udflåd. Tænkte igen ikke over det, men det kom også i fredags og igen i dag er det her. Jeg har hele dagen haft mureren i underlivet og været træt. Jeg tog en test i morges som efter 3 min var svag positiv, blev mere tydelig i løbet af nogle minutter.
Jeg har aldrig haft det sådan efter mens, heller ikke før jeg startede på p-piller, hvis det overhovedet var det jeg havde 
Jeg har self. søgt meget på nettet og finder en masse artikler/tråde om hvad det kan være fx abort, cyster, graviditet.. Jeg tager igen en test i morgen og ser hvad den siger, og påtænker at tage til læge i næste uge uanset hvad det er for at få tjekket op på det..
Undskyld det lange oplæg, men jeg vil bare høre om andre har haft det på den måde?? 
Anmeld
Citér