Termin Maj 2018 Facebook gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2017

Elskeratværemoar

Moderator skriver:

Til trådstarter

Her på baby kan man søge på tråde og det er derfor ikke nødvendigt at oppe en tråd. Derfor vil vi bede dig om at stoppe med at oppe tråden, da vi ellers bliver nød til at lukke tråden. 

Ok. Ved i hvornår det bliver muligt at lave en tråd under "Maj 2018" så? For lige nu har jeg måtte sætte denne under "graviditet" og så frygter jeg bare at den derfor ikke bliver fundet, for dem det har relevans for. Derfor jeg opper den.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2017

Elskeratværemoar

Elskeratværemoar skriver:

Ok. Ved i hvornår det bliver muligt at lave en tråd under "Maj 2018" så? For lige nu har jeg måtte sætte denne under "graviditet" og så frygter jeg bare at den derfor ikke bliver fundet, for dem det har relevans for. Derfor jeg opper den.

?

Anmeld Citér

25. august 2017

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den må være lige på trapperne - men tænker også du er ude i god tid og en del af de der kan have termin i maj stadig kun går i håbet om ikke at se deres menstruation lige om lidt. Du har formodentlig selv termin lige i starten af maj så måske du kan starte inde på april gruppen.

Anmeld Citér

25. august 2017

Elskeratværemoar

Moderator skriver:

Den må være lige på trapperne - men tænker også du er ude i god tid og en del af de der kan have termin i maj stadig kun går i håbet om ikke at se deres menstruation lige om lidt. Du har formodentlig selv termin lige i starten af maj så måske du kan starte inde på april gruppen.

Flere er nået på den anden side af forventet mens-ankomst. Der er folk i gruppen med termin 5. Maj. 

Jeg tænker bare det ville være logisk, at man som minimum har oprettet den pågældende måned, når folk som minimum kan være 4+0. Altså på forventet mens-dag.  

Mange har testet positiv. 

Anmeld Citér

27. august 2017

Ck93

Jeg har sendt en PB der inde

Anmeld Citér

28. august 2017

Elskeratværemoar

29. august 2017

Elskeratværemoar

Moderator skriver:

Ved du hvornår om den snart kommer? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.