Kan ens mensturation gå i stå? Før den starter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. august 2017

cille1012

Nogen der har prøvet at få alle tegn til at skulle få mens, og undskyld hvis det lyder klamt.. men så fik brunt udflåd også ikke mere? Tænkte mens ville gå igang, sådan plejer den at starte, men så stoppede det igen..
Jeg er kun lige efter vægttab begyndt og få mens rigtigt igen, så kender ikke min cyklus, er på dag 28 i dag, og har haft lidt lysebrunt, Er det normalt? Forventede min mens ville komme men den kommer bare ikke����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg troede selv i tirsdag at min mens kom tidligt fordi jeg fik en lille pletblødning, og derefter havde lidt brunt udflåd dagen efter. Mere blev det dog ikke til. Jeg testede positivt i torsdags. Er vist 4+0 i dag.

Anmeld Citér

21. august 2017

cille1012

JC2014 skriver:

Jeg troede selv i tirsdag at min mens kom tidligt fordi jeg fik en lille pletblødning, og derefter havde lidt brunt udflåd dagen efter. Mere blev det dog ikke til. Jeg testede positivt i torsdags. Er vist 4+0 i dag.

Eeeeeej tillykkeeeee!!! 

Jeg tog en test igår, og i dag og de blev begge svage positive efter tid, og ved slet ikke hvad jeg skal tænke?��������

Anmeld Citér

22. august 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014
cille1012 skriver:

Eeeeeej tillykkeeeee!!! 

Jeg tog en test igår, og i dag og de blev begge svage positive efter tid, og ved slet ikke hvad jeg skal tænke?��������

Tak skal du have!

Håber på at den også er der hos dig! Prøv at teste igen de næste dage, og se om den så ikke pludselig bliver positiv inden for tid. Jeg har aldrig oplevet at få så meget som en skyggestreg (heller ikke efter tid) hvis der ikke har været noget i gære.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.