Kan mindre mærke baby i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. august 2017

Anonym trådstarter

Hej  

jeg er 22+0 og har tydeligt mærket liv hver dag i et stykke tid. Får nogle kæmpe stød lige ind i maven, som man tydeligt kan se på maven og mærke. Men igår blev bevægelserne anerledes og slet ikke så vilde som de plejer. Mærker kun meget meget små spark. Plejer altid at få et chok når han sparker, men gør jeg slet ikke nu. Nogen der har prøvet dette? Eller har erfaring med det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2017

Mille123

Anonym skriver:

Hej  

jeg er 22+0 og har tydeligt mærket liv hver dag i et stykke tid. Får nogle kæmpe stød lige ind i maven, som man tydeligt kan se på maven og mærke. Men igår blev bevægelserne anerledes og slet ikke så vilde som de plejer. Mærker kun meget meget små spark. Plejer altid at få et chok når han sparker, men gør jeg slet ikke nu. Nogen der har prøvet dette? Eller har erfaring med det? 

Det kan være han har ændret stilling?! - men hvis du er bekymret så giv fødegangen et kald, hellere en gang for meget end for lidt

Anmeld Citér

19. august 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Det kan være han har ændret stilling?! - men hvis du er bekymret så giv fødegangen et kald, hellere en gang for meget end for lidt

Ja det kan være

synes bare jeg har ringet til fødegangen så mange gange og jeg mærker jo liv, bare ikke så vildt som jeg plejer. Åh og det synes jeg er så træls  

Anmeld Citér

19. august 2017

Mille123

Anonym skriver:

Ja det kan være

synes bare jeg har ringet til fødegangen så mange gange og jeg mærker jo liv, bare ikke så vildt som jeg plejer. Åh og det synes jeg er så træls  

Ja men omvendt siger de jo også man skal henvende sig hvis man mærker mindre liv. Du kan jo bare fortælle det dem som det er, så ved de nok hurtigt om der skal reageres eller ej

Anmeld Citér

19. august 2017

Anonym

Er det ikke først fra uge 24 der skal mærkes liv hver dag? 

Jeg er 21 uger og har mærket dagligt liv i flere uger, men jeg venter også 3. barn. Men spark og mosleri svinger rigtig meget. Nogle gange er det en hel boksekamp og selvforsvar og andre gange er det bare lidt småpufferi. 

Men mener bestemt at første gang jeg ventede mig, mærkede jeg ikke liv før omkring uge 20 og mener jordemoderen sagde dengang at det først var fra uge 24 man dagligt skulle mærke liv. 

Og som en anden skriver, kan den lille have vendt sig, så den ligger anderledes og derfor ændres spark/puf også. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.