Gravid med ingen symptomer :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
4 svar
2 synes godt om
18. august 2017

SjeBets

Jeg er gravid, 20 uger på mandag, eller jeg burde være gravid, der var fin foster ved NF skanning, men jeg har ikke taget på, føler ikke jeg er gravid, har ikke gener af nogen art, har kun en øget lyst til druer og vandmelon, og jeg er normalt ikke en frugspiser....så er mere og mere sikker på at jeg ikke er gravid mere jeg kan slet ikke glæde mig, skal heldivis til JM her på onsdag, og skanning torsdag

Nå men vil bare gerne høre om nogen her har prøvet at være gravid uden nogen form for gener, selv de mindste  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2017

Mille123

SjeBets skriver:

Jeg er gravid, 20 uger på mandag, eller jeg burde være gravid, der var fin foster ved NF skanning, men jeg har ikke taget på, føler ikke jeg er gravid, har ikke gener af nogen art, har kun en øget lyst til druer og vandmelon, og jeg er normalt ikke en frugspiser....så er mere og mere sikker på at jeg ikke er gravid mere jeg kan slet ikke glæde mig, skal heldivis til JM her på onsdag, og skanning torsdag

Nå men vil bare gerne høre om nogen her har prøvet at være gravid uden nogen form for gener, selv de mindste  

Bortset fra en mave havde jeg heller ingen gener i min første graviditet. Kun de første uger, indtil moderkagen overtog produktionen af hormoner mm. - tænker ikke du skal bekymre dig. - der er faktisk mange som slet ikke får særlig meget mavenpå ved 1. Graviditet. 

Anmeld Citér

18. august 2017

SjeBets

Mille123 skriver:

Bortset fra en mave havde jeg heller ingen gener i min første graviditet. Kun de første uger, indtil moderkagen overtog produktionen af hormoner mm. - tænker ikke du skal bekymre dig. - der er faktisk mange som slet ikke får særlig meget mavenpå ved 1. Graviditet. 

Det er heller ikke så meget vægten der bekymre mig, jeg er meget overvægtig, så det giver et naturligt camouflage for sådan en mave, det er min 4 graviditet. Så har prøvet det før, det er mere det manglede af alt ting andet ... med de andre har jeg døjet voldsomt med sure opstød, og har kunne mærke min krop gav sig for at give plads. Ved en af dem døjet jeg også enormt med en gammel skade der "gik" op. men nu siden jeg var til NF ... intet, :/ og er ved at være ret bekymret .. .

Anmeld Citér

18. august 2017

Xolia

SjeBets skriver:

Det lyder som min første og anden. Første gang var der ikke engang NR 

3. Og 4. gang spøgte bækkenløsning hurtigt men det er også eneste og så noget træthed...

Og jeg har 4 meget levende børn 

Anmeld Citér

19. august 2017

SjeBets

Xolia skriver:

Det lyder som min første og anden. Første gang var der ikke engang NR 

3. Og 4. gang spøgte bækkenløsning hurtigt men det er også eneste og så noget træthed...

Og jeg har 4 meget levende børn 

Håber at alt er vel. Er så for gammel til at prøve igen :/  men bliver mere og mere bekymret over manglende alting 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.