Er der ikke nogle nogle positive historier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. august 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg har lige testet positiv i går formiddags og igen her til morgen! Må være omkring 4+0 i dag. Tør ikke rigtig at glæde mig endnu. Jeg havde en mindre pletblødning på toiletpapiret i tirsdags, som jeg faktisk troede var min menstruation der var kommet lidt før tid, men det blev bare til det, og meget lidt brunligt udflåd på papiret og i bindet om onsdagen. Siden har der ikke været noget. Jeg har pænt meget kvalme (har jeg haft i et par dage) og andre gode symptomer, men det gør mig så nervøs at jeg har blødt. Det gjorde jeg overhovedet ikke da jeg ventede min søn. Dengang testede jeg også positiv lidt tidligere (allerede omkring 3+2). Er der nogle der har pletblødt tidligt, og fået en dejlig bebs ud af det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2017

Mor til guldklumpen

Man kan sagtens pletbløde lidt især der hvor fosteret sætter sig fast. 

Anmeld Citér

18. august 2017

Thea14

Jeg havde meget sarte slimhinder i starten af denne graviditet og oplevede et par gange at de blødte. Alt efter hvor langt oppe de blødte, kunne der lidt tid efter godt komme lidt restblod med i udflåddet og så blev det brunt.

Jeg er nu i uge 35, med en meget aktiv lille fyr  

Anmeld Citér

18. august 2017

strikkerikke

Jeg har ikke fået en dejlig bebs ud af det endnu, men jeg er da 26 uger (eller sådan noget) henne nu, og alt ser fint ud :-)

Jeg havde også en lille blødning, da jeg var ca. 5 fulde uger henne og kontaktede mit lægehus. Det var imidlertid en vikar, jeg fik fat i, og han sagde bare, at det nok var en abort, og at jeg skulle teste igen efter en uge. Så jeg ventede en uge og testede stadig meget positivt og kontaktede derfor lægen igen. På dette tidspunkt var min normale læge kommet tilbage, og jeg kunne godt mærke på ham, at han ikke var helt tilfreds med vikaren måde at håndtere det på.

Anmeld Citér

18. august 2017

CC79

Har haft blødninger i 1 trimester i 2 vellykkede graviditeter så det behøver ik at betyde noget dårligt. Held og lykke og tillykke med graviditeten..

Anmeld Citér

18. august 2017

Bb2015

Jeg pletblødte cirka 5 dage før jeg testede positiv og tror det har været ægget der satte sig fast - jeg havde en lidt længere cyklus den måned, end jeg ellers havde regnet med 

Anmeld Citér

18. august 2017

AnoMom

JC2014 skriver:

Jeg har lige testet positiv i går formiddags og igen her til morgen! Må være omkring 4+0 i dag. Tør ikke rigtig at glæde mig endnu. Jeg havde en mindre pletblødning på toiletpapiret i tirsdags, som jeg faktisk troede var min menstruation der var kommet lidt før tid, men det blev bare til det, og meget lidt brunligt udflåd på papiret og i bindet om onsdagen. Siden har der ikke været noget. Jeg har pænt meget kvalme (har jeg haft i et par dage) og andre gode symptomer, men det gør mig så nervøs at jeg har blødt. Det gjorde jeg overhovedet ikke da jeg ventede min søn. Dengang testede jeg også positiv lidt tidligere (allerede omkring 3+2). Er der nogle der har pletblødt tidligt, og fået en dejlig bebs ud af det?

Jeg pletblødte i uge 6 og uge 8 og har en skøn dreng på 2 år  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.