Hej! Jeg har lige forsøgt at skrive en besked, men så forsvandt den. Ærgerligt, men nu prøver jeg igen.
Jeg kan fortælle dig, at når jeg søger på google så dukker der mange lignende problemstillinger op. Jeg tænker altså, at det må være meget normalt. Jeg har da også hørt det før fra veninder. Du er altså ikke ene om det og der må derfor være råd at søge hos f.eks. din læge. Hende ville jeg helt klart tage en snak med. Når det så er sagt så døjede jeg lidt med det da jeg vsr teenager. Jeg havde en kæreste som var absolut veludstyret, måske lidt for meget for nogen, og doggy var altså ikke en mulighed. Hvis det skete alligevel kunne jeg få så ondt i underlivet og ekstrem kvalme. Også selvom, at sexen var god da det stod på! Efter jeg blev ældre forsvandt tendensen lidt men i stedet fik jeg en lignende kvalme under menstruation. Jeg har derfor tænkt meget over hvorvidt de to ting hænger lidt sammen. Når jeg fik de kramper og kvalme under sex oplevede jeg at det skyldtes at han simpelthen bare kom for langt og ramte 'noget'. Det tror jeg har givet mig nogle spasmer i underlivet, lignende dem der opstår under menstruation. Kvalme er tit forbundet med smerter i underlivet både hos kvinder og mænd. Nogle fødende kvinder kaster meget op. Når det så er sagt så er en orgasme jo også en spasme i underlivet. Og hvis du nu som du selv nævner er lidt ''ny i faget'' så er følelsen måske ikke så velkendt og etableret hos dig? At den bliver værre med alderen hænger måske også sammen med din fortolkning og at jo ældre vi er jo flere spørgsmålstegn og analytiske spørgsmål stiller vi os selv når det kommer til vores krop. Måske det er fordi du tænker meget over det? Jeg selv har enormt nemt ved at opnå orgasme, og kan ofte klare det på under et minut på egen hånd. Men overfølsomheden er også hurtigt væk igen. Måske din orgasme/spasmer bliver hængende lidt længere? Overvej hvilke stillinger der er blidere for dig under sex, og et andet forslag kunne være at prøve at opnå en orgasme med en vibrator. Se om der er forskel? (Ved ikke hvordan du opnår den nu, derfor bare et forslag) Prøv måske efter sex at ligge en varmepude på maven?
Jeg er ikkee læge, men uddannet i finanser
Så alt dette er bare baseret på egne oplevelser og ideer. Held og lykke med at finde ud af det !
Anmeld
Citér