F*** jeg er ikke klar!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
5 svar
3 synes godt om
17. august 2017

Anonym trådstarter

Oh my lord! Højgravid, fødslen lige om hjørnet, og mine tanker raser derud af. 

Dette barn var en overraskelse, og ikke planlagt. Jeg føler stadig jeg skal vende mig til tanken om at skulle være mor igen, og nu er tiden til det ved at slippe op. Panik står øverst lige nu!!! Hvad hvis jeg ikke kommer til at elske ham med det samme, og hvad hvis jeg ikke kommer til at elske ham lige så højt som hans storebror? 

Jeg er så fuld af følelser og alligevel helt tom! Jeg tror jeg glæder mig, men jeg ved det ikke. Jeg frygter det måske også. Storebror var et ønskebarn. Jeg havde nærmest brug for det barn. Det endte alligevel med at jeg stod alene med ham, og at jeg blev skilt fra min mand. 

Nu så mange år efter har jeg fundet, ikke bare manden i mit liv, men min solemate. Ja tænk, de findes sq! Alligevel sidder den gamle frygt i mig. Hvad hvis jeg kommer til at stå alene igen, og kæmpe med et barn som aldrig sover (som sin bror) og hvad med følelsen af ensomhed? Min nuværende mand gør alt for at berolige mig og fortælle mig at jeg ikke skal frygte det, for det her er noget andet! 

Jeg ved det gamle i min bagage er med til at påvirke min situation, og jeg håber aå inderligt at tiden vil vise mig noget andet, og at det her bliver noget helt andet! 

Lige nu er jeg bare mest bange for at miste - miste min elskede mand og miste mig selv. Føj for en omgang, men det er jo panik før lukketid og kaostænkning uden lige! 

No hates please, måske bare et lille klap på skulderen med, eller et "sådan havde jeg det også" - tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2017

Camellia

Jeg følte mig hellere ikke klar, da min fødsel begyndte. 9 dage før tid, midt i en flytning og mentalt, følte jeg at jeg havde brug for mere tid, til at være klar. (1 barn) 

men han kom - og jeg blev klar 

jeg tænker, at det helt sikkert nok skal komme, når du oplever at det er noget andet end 1. Gang. Og at du ikke er alene om det. Får nogle gode erfaringer. Held og lykke 

Anmeld Citér

17. august 2017

Sandratoft

Anonym skriver:

Oh my lord! Højgravid, fødslen lige om hjørnet, og mine tanker raser derud af. 

Dette barn var en overraskelse, og ikke planlagt. Jeg føler stadig jeg skal vende mig til tanken om at skulle være mor igen, og nu er tiden til det ved at slippe op. Panik står øverst lige nu!!! Hvad hvis jeg ikke kommer til at elske ham med det samme, og hvad hvis jeg ikke kommer til at elske ham lige så højt som hans storebror? 

Jeg er så fuld af følelser og alligevel helt tom! Jeg tror jeg glæder mig, men jeg ved det ikke. Jeg frygter det måske også. Storebror var et ønskebarn. Jeg havde nærmest brug for det barn. Det endte alligevel med at jeg stod alene med ham, og at jeg blev skilt fra min mand. 

Nu så mange år efter har jeg fundet, ikke bare manden i mit liv, men min solemate. Ja tænk, de findes sq! Alligevel sidder den gamle frygt i mig. Hvad hvis jeg kommer til at stå alene igen, og kæmpe med et barn som aldrig sover (som sin bror) og hvad med følelsen af ensomhed? Min nuværende mand gør alt for at berolige mig og fortælle mig at jeg ikke skal frygte det, for det her er noget andet! 

Jeg ved det gamle i min bagage er med til at påvirke min situation, og jeg håber aå inderligt at tiden vil vise mig noget andet, og at det her bliver noget helt andet! 

Lige nu er jeg bare mest bange for at miste - miste min elskede mand og miste mig selv. Føj for en omgang, men det er jo panik før lukketid og kaostænkning uden lige! 

No hates please, måske bare et lille klap på skulderen med, eller et "sådan havde jeg det også" - tak 

Stort kram til dig, det lyder til du har fundet dig en god mand denne gang, så stort held og lykke med den forestående fødsel 

Anmeld Citér

17. august 2017

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Stort kram til dig, det lyder til du har fundet dig en god mand denne gang, så stort held og lykke med den forestående fødsel 

Tak! 

Han er en virkeligt god mand, der vil gøre alt for mig og for min søn. Han er virkeligt en keeper..

Anmeld Citér

17. august 2017

Anonym trådstarter

Camellia skriver:

Jeg følte mig hellere ikke klar, da min fødsel begyndte. 9 dage før tid, midt i en flytning og mentalt, følte jeg at jeg havde brug for mere tid, til at være klar. (1 barn) 

men han kom - og jeg blev klar 

jeg tænker, at det helt sikkert nok skal komme, når du oplever at det er noget andet end 1. Gang. Og at du ikke er alene om det. Får nogle gode erfaringer. Held og lykke 

Jeg håber for alt i verden også at den her oplevelse kommer til at ændre det hele for mig. Og inderst inde ved jeg jo godt at det nok skal gøre det. Min mand er så støttende og vil gøre alt for at deltage pæ lige fod som mig. Det er helt sikkert et panik før lukketid anfald og en god blanding hormoner.. 

Anmeld Citér

18. august 2017

Loa

Kan sagtens forstå alle de tanker - man er jo filme sprængtfyldt med baby og hormoner lige oppe over fødslen.  

Jeg elskede ikke mine baby'er lige da de blev født - det tør jeg godt indrømme. Men jeg skulle helt sikkert "ind" i rollen som mor og lære min baby at kende. Nu ELSKER jeg begge mine børn og helt sikkert på to forskellige måder. Jeg synes slet ikke jeg tænker "elsker jeg den ene højest", selvom jeg var SÅ bange for det da lillesøster var på vej. Tror man helt automatisk deler hjertet op i to "følelseskamre", et for hvert barn.  

Tror nu heller ikke du skal frygte at manden går. Og hvis det værste skulle ske, og han gjorde, så er du jo tydeligvis så sej at du kan klare at være alene mor. Du har gjort det før. 

MEN det sker jo heller ikke. Men tror som sagt det er helt normalt med bekymringer så tæt på fødslen.... 

Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.