Hvornår ægløsningssmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. august 2017

Anonym trådstarter

Hvornår i jeres cyklus får (i der mærker det) ægløsningssmerter? Vi prøver på PB og kunne helt klart mærke det i sidste cyklus, men syntes jeg fik det en helt uge før det jeg tror var en positiv test? Er det normalt? Havde også ægløsningsslim (undskyld detaljerne) både 1 1/2 uge og igen 6 dage inden testen   Fik mens på 31 dagen i min cyklus så er helt forvirret over hvornår jeg måske har haft det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2017

BSH11

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet, sorry?

Anmeld Citér

22. august 2017

Anonym trådstarter

BSH11 skriver:

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet, sorry?

Hehe. Ville bare spørge om man får ægløsningssmerter inden, under eller efter man har ægløsning? 

Anmeld Citér

22. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hehe. Ville bare spørge om man får ægløsningssmerter inden, under eller efter man har ægløsning? 

Det er der ikke noget svar på - du reagerer ikke på ægløsningen, men på den hormonændring, der sker i forbindelse med ægløsningen.

Anmeld Citér

22. august 2017

altogintet

Anonym skriver:

Hvornår i jeres cyklus får (i der mærker det) ægløsningssmerter? Vi prøver på PB og kunne helt klart mærke det i sidste cyklus, men syntes jeg fik det en helt uge før det jeg tror var en positiv test? Er det normalt? Havde også ægløsningsslim (undskyld detaljerne) både 1 1/2 uge og igen 6 dage inden testen   Fik mens på 31 dagen i min cyklus så er helt forvirret over hvornår jeg måske har haft det. 

Jeg vil umiddelbart tro, at dem der mærker deres ægløsning, mærker den mens den står på. Altså under ægløsning  

www.altogintet.dk

Anmeld Citér

24. august 2017

Anonym trådstarter

Hmm ja ville ihvertfald være mest logisk hvis man har dem under ægløsning 

Lige et spørgsmål med teste. Er på cyklus dag 17 og har taget disse teste mandag, tirsdag og i går aftes og som man kan se stiger de, men tog en for en time siden der var bragende negativ. Har haft ømme bryster i går og i dag men ingen smerter i underlivet. Har jeg ægløsning NU fordi jeg sandsynligvis ville havde fået positiv hvis jeg havde testet i nat eller morges eller er den bare forsinket og kommer først om nogle dage 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.