Cyklus dag 54

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. august 2017

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg idag er gået ind i dag 54 synes det er rigtig mange dage. Den er aldrig relmesig og den kommer hver måned .. vi har været lidt uheldige med at min kæreste er kommet op i mig 5 gange ca. Kondomet er sprunget to en test igår og den var negativ, hvor lang kan en cyklus være ? & kan jeg være gravid uden at vide det endnu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2017

Anonym trådstarter

Hjælp 

Anmeld Citér

18. august 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Hjælp 

Eh, det er godt nok lidt af en statistisk usandsynlighed at kondomet sprænger så mange gange på så kort tid. Har i overvejet andre kondomer? Andre former for prævention? At han trækker sig ud når det sprænger frem for at komme oppe i dig? Anyway. Selvfølgelig er der altid en vis sandsynlighed for graviditet når man har ubeskyttet sex. Men hvis din cyklus normalt er lang og uregelmæssig kan det også være du ikke er gravid. 

Anmeld Citér

18. august 2017

MiniMe2005

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår? Den er ikke regelmæssig, men den kommer hver måned? Eller er det en fejl?

Anyways, jeg synes også, det lyder utroligt, at kondommet er sprunget så mange gange. Enten har de været for gamle, eller også har I ikke brugt dem rigtigt (for små/store, to ad gangen, ikke sat dem rigtigt på). 

I og med at det er sprunget, vil der altid være en risiko for en graviditet. Men jeg kan forstå, at du har testet negativ indtil nu? Hvad siger lægen? Når der er en reel risiko for, at du er gravid, burde det være muligt at få taget en blodprøve.

Men hvis din menstruation altid er så uregelmæssig, så vil jeg sige, at sandsynligheden er lille. Og jeg ville i øvrigt få undersøgt det hos lægen, for det kan være tegn på noget andet (pco(s), stofskifteproblemer mm).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.