Håber virkelig på graviditet ! Er så klar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
10 svar
3 synes godt om
17. august 2017

Anonym trådstarter

Med testdag om en uge er det godtnok svært at vente ! 

Vi er bare så klare til at blive forældre ! Vi har ventet til det helt rigtige tidspunkt at starte PB på, og så er det som om det bare tager en evighed selvom vi stort set lige er startet på det. Kender I det ? 

Jeg håber inderligt at den er der i denne cyklus, og jeg har virkelig en god fornemmelse, men niver mig selv i armen over at jeg ikke må håbe for meget for at skuffe mig selv. Men gud hvor jeg håber alligevel! 

Vi har et børneværelse stående tomt da vi lige er flyttet i stort hus, vi har barnevogn købt og vuggen prøver min mor hele tiden at få afsat til os i håb om børnebørn  (hun ved ikke vi er igang med projektet

Vi mangler bare det vigtigste 

Min kæreste er også bare på! Og g spørger ind til hvornår jeg skal teste, og hvordan jeg har det osv. Han er den bedste støtte  

Nå anyways er der andre der skal teste her om en uges tid ? Og som også er godt igang med projektet  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2017

Iby1210

Jeg har test dag d.25 vi har prøvet i 1 1/2 år nu med barn nr.2 (havde en spontan abort i uge 11 i 2015. Så vi håber også bare den er der 

Anmeld Citér

17. august 2017

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Jeg har test dag d.25 vi har prøvet i 1 1/2 år nu med barn nr.2 (havde en spontan abort i uge 11 i 2015. Så vi håber også bare den er der 

Årh det kan jeg godt forstå! Det er også længe, men i ved jo det kan lade sig gøre med et barn i forvejen, og at du har været gravid en gang, det giver vel forhåbentlig en form for - det kan lade sig gøre-følelse  jeg krydser fingre for jer 

jeg har købt nogle tidlige tests som er kommet hjem i dag som jeg vil prøve at teste med her i weekenden. Om de virker ved jeg ikke men det skal lige prøves   

Nu når du har en i forvejen, er der noget i fortrød eller er glade for i gjorde eller købte/havde i det første stykke tid? - jeg synes der er mange gode lister men der er godtnok også meget nice-to-have så er det svært at se hvad der reelt set måske er nødvendigt 

Anmeld Citér

17. august 2017

Iby1210

Mener du efter han blev født? Pyha det kan jeg ikke lige huske (det er så længe siden-4,5 år)  faktisk det eneste jeg kan huske vi ikke havde købt men skulle have var: Modermælkerstatning! Det gik 2 dage før jeg fik mælk i brysterne så ham lille bandit var mega sulten  allerede første nat skreg han vildt at jeg blev nødt til at sende min mand på apoteket efter noget mælk. Og så fik vi fred 

Anmeld Citér

17. august 2017

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Mener du efter han blev født? Pyha det kan jeg ikke lige huske (det er så længe siden-4,5 år)  faktisk det eneste jeg kan huske vi ikke havde købt men skulle have var: Modermælkerstatning! Det gik 2 dage før jeg fik mælk i brysterne så ham lille bandit var mega sulten  allerede første nat skreg han vildt at jeg blev nødt til at sende min mand på apoteket efter noget mælk. Og så fik vi fred 

Okay den vil jeg have i mente tak for det! 

Anmeld Citér

17. august 2017

BSH11

Held og lykke! Spændende!

Anmeld Citér

24. august 2017

Anonym trådstarter

Mange tak  

Anmeld Citér

27. august 2017

Anonym trådstarter

Min mens skulle været kommet i dag, og som mine fornemmelser siden jeg skrev opslaget sagde mig, så var det en svag nr 2 streg her til aften  har også haft kvalme de sidste 4 dage..  

Prøver at teste igen imorgen tidligt hvor den gerne skulle blive lidt mere tydelig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. august 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Min mens skulle været kommet i dag, og som mine fornemmelser siden jeg skrev opslaget sagde mig, så var det en svag nr 2 streg her til aften  har også haft kvalme de sidste 4 dage..  

Prøver at teste igen imorgen tidligt hvor den gerne skulle blive lidt mere tydelig 

Håber at den er positiv   

Jeg skal selv teste om 1 uges tid, så er utrolig spændt 

Anmeld Citér

28. august 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Håber at den er positiv   

Jeg skal selv teste om 1 uges tid, så er utrolig spændt 

Spændende! Jeg krydser fingre Den er positiv så jeg er gravid !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.