På besøg i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

NaFe

Ja idag var vi på besøg i den vuggestue som feluca skal starte i om en måned.

Vi blev mødt a den kontaktpædagog som feluca får. Hun var simpelhen så sød, og feluca ville over til hende med det samme. Det er kun vuggestue de har. 4 stuer med 9 børn og 3 pædagoger på hver. Det et suer hyggeligt sted. Og så kører de med den pædagogik der hedder Martemeo, som betyder ved egen kraft. Metoden består af 11 elementer, som blandt andet a sætte ord på det barnet gøt og det de voksne gør. Metoden er os baseret på videooptagelser af hverdags situationer. Man optager barnet og den voksne sammen for af se samspillet mellem dem, og se hvad den voksne kan gøre bedre. Man fokuser kun på det positive ved denne metode... Ja jeg syntes det lyder meget spændene...

Glæder mig så meget til hun skal starte, tror det bliver så godt for hende...

knus natasja og feluca som havde en go dag i vuggestuen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

mama09

uhh det lyder spændende, glæder mig til at hører mere om den metode, når hun engang starter?

Har i været skrevet om længe eller?

Her i Aalborg er det umuligt at komme i vuggestue, ihvertidfald de steder jeg har undersøgt - der er der først plads i 2011 - 2012, men heldigvis fandt vi en sød PRIVAT dagplejer

Anmeld

9. oktober 2009

NaFe

Trinehw skriver:

uhh det lyder spændende, glæder mig til at hører mere om den metode, når hun engang starter?

Har i været skrevet om længe eller?

Her i Aalborg er det umuligt at komme i vuggestue, ihvertidfald de steder jeg har undersøgt - der er der først plads i 2011 - 2012, men heldigvis fandt vi en sød PRIVAT dagplejer

Jeg skrev hende op da hun var 3 mdr tror jeg. Ønskede kun det sted, men os pasningsgarantien. Men tror vi var heldige da der mange der ønsker den vuggestue da det den eneste i kommunen der ren vuggestue. 2 fra min mødregruppe har også fået deres børn der og min overbos datter er os lige startet....så det bare super dejligt a vi kender så mange... Glæder mig så meget til hun skal starte...smiler

Anmeld

9. oktober 2009

mama09

Feluca09 skriver:

Jeg skrev hende op da hun var 3 mdr tror jeg. Ønskede kun det sted, men os pasningsgarantien. Men tror vi var heldige da der mange der ønsker den vuggestue da det den eneste i kommunen der ren vuggestue. 2 fra min mødregruppe har også fået deres børn der og min overbos datter er os lige startet....så det bare super dejligt a vi kender så mange... Glæder mig så meget til hun skal starte...smiler

Sgu da bare fedt Så har i jo allerede et netværk med andre forældre, super duper godt

Kan jeg godt forstå, glæder mig til at hører om det...

Anmeld

9. oktober 2009

anna-jonas

Det lyder bare rigtig godt.................og positivt at Feluca gerne ville over til pædagogen med det samme.

Held og lykke med opstarten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.