Har brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. august 2017

babyben.dk

Hej alle sammen 

Jeg er en del af et nyt koncept for børnfamilier. ( www.babyben.dk
Det er en fordelsklub hvor man mod et månedligt abonnement (gratis hvis man anbefaler folk til klubben) kan købe vores varer til vores indkøbspris. Det vil sige vi tjener ikke noget på de varer vi sælger, men kun på månedligt medlemskab. Man kan blandt andet spare op til 35% (250 kr) på de populære boldbassiner fra Misioo, op til 58% på teddykompaniet, 40% på units og en masse andre ting. Produkter fra Lego, Oball, Baby Einstein, Naty og mange flere er på vej også. Vi vil til sidst have alt til baby på shoppen - tøj, bleer, hverdagsvare, legetøj, vogne, babyalarmer, sikkerhedsudstyr osv. Medlemskabet er selvfølgelig uden binding og man kan til enhver tid melde sig ud, eller sætte det på pause. 

Shoppen er blevet skabt fordi en del af mine venner begyndte at få børn, og de opdagede hvor dyrt det er. Med babyben kan man allerede nu spare rigtig mange penge og på sigt spare mange tusinde kroner. Jeg håber i vil tjekke siden ud og fortælle mig hvad i synes om det. 

Der er også oprettet en facebookgruppe der er privat og hedder "babyben" som, hvis i har lyst, i meget gerne må tilmelde jer. Shoppen er lavet for at forældre kan spare penge, så vil gerne have et panel af eksperter derinde. Der kan i nemlig bestemme hvilke varer der skal bestilles, komme med ideer og forslag, og vi tager jer med på råd om nye tiltag m.m. 

Dette blev en noget lang tekst, men brænder for det her og vil rigtig gerne hjælpe så mange børnefamilier som muligt. Har man spørgsmål, kommentarer eller andet må man skrive her, skrive på lassehwagner@icloud.com eller man kan også ringe på 25704023. 

MVH Lasse Wagner 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.