Graviditet udenfor livmoderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
2 svar
1 synes godt om
15. august 2017

pb2017

Hej alle. 

Jeg forventede min menstruation i lørdags, og der startede "den" vel også med lidt pletblødning. Siden da har der kun været meget sparsom pletblødning, og jeg forstår det ikke. Jeg har samtidig lette (ikke konstante) "smerter"/ubehag i venstre side af underlivet ca svarende til æggestokken. 

Jeg plejer at bløde kraftigt de første to dage ca med mange smerter - jeg har ikke haft andre "smerter" end lidt uro i underlivet og ovenstående.

Jeg har testet negativ på eftermiddagsurin (havde ikke tisset i et par timer og kun drukket lidt vand). 

Hvad tænker i? Kan det være en GUL eller er min menstruation bare MEGET sparsom denne gang? 

Jeg skal til forundersøgelse på fredag i forbindelse med opstart til ivf - og der skal jeg ultralydsscannes down there. Skal jeg vente og snakke med lægen om det der, hvis min menstruation stadig ter sig? 

På forhånd tak! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2017

FruSteffensen

Er du sikker på at du har haft ægløsning? Din æggestok kan jo også sagtens være øm fordi den gør sig klar til at løsne et æg, og så vil du få mens om 14 dages tid.

Jeg tænker ikke umiddelbart GUL når du tester negativt efter forventet mens, men jeg ville lige teste hver morgen indtil du kan få et meget mere præcist svar på fredag - der kan de se på scanninger hvor langt du er i din cyklus.

Under alle omstændigheder er en GUL ikke farlig på dette tidlige tidspunkt, og hvis det er det det er, finder de den på fredag og kan sætte en behandling i gang der.

Anmeld Citér

16. august 2017

pb2017

FruSteffensen skriver:

Er du sikker på at du har haft ægløsning? Din æggestok kan jo også sagtens være øm fordi den gør sig klar til at løsne et æg, og så vil du få mens om 14 dages tid.

Jeg tænker ikke umiddelbart GUL når du tester negativt efter forventet mens, men jeg ville lige teste hver morgen indtil du kan få et meget mere præcist svar på fredag - der kan de se på scanninger hvor langt du er i din cyklus.

Under alle omstændigheder er en GUL ikke farlig på dette tidlige tidspunkt, og hvis det er det det er, finder de den på fredag og kan sætte en behandling i gang der.

Ja, jeg er helt sikker på det ikke er ægløsning 

Jeg må væbne mig med tålmodighed til på fredag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.