så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:
Hej forældre herinde 
jeg har boet hos min mor siden jeg testede positivt på graviditetstest. Dvs min dreng har ligeledes boet hos mormor altid. Vi står nu og skal flytte i morgen da vi langt om længe har fået vores egen lejlighed.
Han er kun 2 år så forudser en lidt svær tid vi går i møde da han er meget mormors dreng. Den første han spørger efter om morgenen er mormor og også den første han spørger efter når han hentes i institution.
Nogle gode råd til hvordan jeg gør flytningen så nem og nænsom mod ham som muligt? 
min datter er 3½ og vi er lige flyttet fra min svigermor hvor vi har boet siden en måned før hun blev født. Hun er også en Bedstes pige.
vi flyttede 10 dage efter at vi fik lejligheden, og vi brugte meget tid på stille og roligt at pakke ned samtidig med at vi prøvede at forklare hende at nu skulle vi bo sammen med far (han har pendlet i et år) og så skulle Bedste blive og passe på olderne.
Jeg var også bekymret for hvordan hun ville tage det, men nu har vi boet for os selv i tre uger, og hun har taget det rigtig pænt.
Anmeld
Citér