Min mand skal omskæres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.807 visninger
10 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2017

Anonym trådstarter

Hej med jer!

Sagen er den, at min mand skal omskæres - han lider meget af forhudsforsnævring. Han blev opereret for det første gang, da han var 7 år gammel, men nu får han ofte rifter, når vi har sex og kan slet ikke trække forhuden tilbage..

Om ca 14 dage skal han så omskæres og mit spørgsmål er så.. Eller.. Ja..

Hvordan kommer vi til at mærke forskel? Kommer vi/han til at fortryde det? Hvordan "gør" man? 

Jeg er slet ikke i tvivl om, at det er det rigtige for ham og os, men der er en masse tanker, som lige flyder rundt.. 

Er der nogen, som vil dele deres oplevelser og erfaringer? 

Mvh mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2017

Anonym

Min mand er omskåret. Foretrækker det faktisk, så kun gode erfaringer her 

Anmeld Citér

14. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min mand er omskåret. Foretrækker det faktisk, så kun gode erfaringer her 

Det er dejligt at høre! 

Har han været det alt den tid I har kendt hinanden? 

Anmeld Citér

14. august 2017

Anonym

Min mand er osse omskåret.  Jeg har aldrig været sammen med en mand der ikke var så kan ikke sige om der er forskeld.

Men det fungerer som det skal. 

Tror ikke du behøver være bekymret 

Anmeld Citér

14. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er dejligt at høre! 

Har han været det alt den tid I har kendt hinanden? 

Ja det har han. 

Anmeld Citér

14. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min mand er osse omskåret.  Jeg har aldrig været sammen med en mand der ikke var så kan ikke sige om der er forskeld.

Men det fungerer som det skal. 

Tror ikke du behøver være bekymret 

Jeg har aldrig været sammen med en omskåret mand før og han er selv sådan lidt rundt på gulvet over det 

Men det kan kun blive bedre! 

Anmeld Citér

14. august 2017

Mille123

Anonym skriver:

Jeg har aldrig været sammen med en omskåret mand før og han er selv sådan lidt rundt på gulvet over det 

Men det kan kun blive bedre! 

Min eks blev også pga forsnævring. Der var lidt afholdenhed nogle uger derefter, kan huske jan blandt andet havde værktøjet i vand, kan ikke huske om det var for at opløse trådene he he . Han var super glad for det og havde ingen problemer efterfølgende. Så han skal absolut ikke bekymre sig

Anmeld Citér

14. august 2017

Anonym

Altså - jeg har været sammen med både omskårede og ikke omskårede. Men kan selvfølgelig kun udtale mig fra en kvindes side, da jeg er en 30-årig kvinde

under sex er der ingen forskel. Men giver du handjob, så glider det ikke så nemt. Det er som at hive i en finger. Ret svært- så HUsK masser af smørrelse. Men min erfaring er også, at de ikke er ligeså følsomme som dem med forhud. Men det vender mændene sig til. Deres orgasme er præcis den samme - der skal bare lidt mere fysisk til. Men hvis de er møg tændte også mentalt, så er der ingen forskel

Jeg foretrækker at give blowjob til en omskåret mand - hvis jeg skulle vælge. Men har ikke noget imod, hvis der er forhud.

Så der er fordele og ulemper ved begge dele. 

Hvad angår omskæringen, så skal i være ikke være seksuelle sammen et godt stykke tid af hensyn til infektion osv. 

Også vil jeg sige, at hvis han lider af forhudsforsnævring - så bliver er det helt klart bedre for jeres sexliv, hvis han omskæres i forhold til smerter ved sex. 

Anmeld Citér

14. august 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Min eks blev også pga forsnævring. Der var lidt afholdenhed nogle uger derefter, kan huske jan blandt andet havde værktøjet i vand, kan ikke huske om det var for at opløse trådene he he . Han var super glad for det og havde ingen problemer efterfølgende. Så han skal absolut ikke bekymre sig

Tusind tak at du ville dele din oplevelse 

Anmeld Citér

14. august 2017

Anonym

Min x var omskåret, og havde været det altid (Jøde).. min "nye" kæreste er ikke, så hat prøver begge dele, men hvis jeg sku vælge synes jeg det er frækkere at være omskåret :-) Følels bedre ved fx blowjob

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.