Kort menses men positiv test?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2017

frk-skruk

Hej med jer! 

Et par dage før min mens pletblødte jeg en lille bitte smule, og jeg fik så min mens i fredags. Det mærkelige var bare, at min mens stoppede efter halvanden dag. Jeg plejer at have det i fire dage cirka. Derfor tog jeg her til morgen en g-test, hvor der inden for de fem minutter kom en svag positiv streg...  

Hvad tænker I? Og synes I, det ligner en "rigtig" streg? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2017

Anonym

Hmm, når den er så svag, og du har blødt, tænker jeg bio. Desværre :-(

Men prøv eventuelt at teste igen om to dage og se, om der er en ændring. Der er jo nogen, der bløder i starten, men når den er så svag, grænsende til skyggestreg, ville jeg ikke nære det store håb.

Anmeld Citér

14. august 2017

Anonymor

Jeg ville ikke turde tænke den som gyldig Jeg synes stregen er lidt mærkelig placeret og meget tynd. Jeg ville nok prøve en test af et andet mærke. Men hvis den er positiv, kan det jo enten være en bio, hvor graviditeten stadig slår lidt ud på tests, alternativt at du er en af dem der bløder i starten af graviditeten.

Anmeld Citér

14. august 2017

frk-skruk

Jeg skal til lægen i dag og have taget blodprøve, så nu må vi se. Jeg synes bare det er mærkeligt, hvis min menses kun varer halvanden dag. 

Derudover pletblødte jeg meget lidt 9 dage efter ÆL, hvilket jeg mistænke som værende en implantationsblødning.

Min læge sagde i telefonen "Så er du gravid", men at hun synes, vi skal teste for GUL eller om der var tale om en tidlig abort. 

Anmeld Citér

14. august 2017

Anonym

Jeg ser desværre en negativ test.

Anmeld Citér

21. august 2017

altogintet

frk-skruk skriver:

Hej med jer! 

Et par dage før min mens pletblødte jeg en lille bitte smule, og jeg fik så min mens i fredags. Det mærkelige var bare, at min mens stoppede efter halvanden dag. Jeg plejer at have det i fire dage cirka. Derfor tog jeg her til morgen en g-test, hvor der inden for de fem minutter kom en svag positiv streg...  

Hvad tænker I? Og synes I, det ligner en "rigtig" streg? 

Hvordan er det mon gået? Nogen bløder jo lidt i starten af deres graviditet. 

Umiddelbart kan jeg ikke se en ekstra streg på billedet, så tænker om du mon har haft en bio?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.