Erfaring med betablokkere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. august 2017

Anonym trådstarter

Jeg lider af socialangst. 

Jeg har hos lægen fået en recept på betablokkere 10 Mg til at tage inden fremlæggelser som vi har cirka 1 gang om ugen. 

Lægen sagde jeg skulle prøve med en pille men måtte tage op til 3 hvis jeg ikke syntes det var nok. 

Jeg prøvede at tage en enkelt idag bare for at se om jeg kunne mærke noget, men mærkede intet. 

Skaal fremlægge imorgen og tænker at prøve med 2 men er bange for at det slet ikke har nogen effekt. 

Hvor meget tog i andre før det virkede? Og hvor længe inden? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2017

Anonym

Jeg har taget det i forhold til at tage kørekort

Det hjalp mig med at slappe mere af, da min puls steg helt vildt, når jeg var ude og køre, så jeg slet ikke kunne køre ordentligt.

At du ikke kan mærke noget er et godt tegn, tror jeg Jeg kunne nemlig heller intet mærke, da jeg skulle "afprøve" dem.

Jeg lider af socialfobi..

Anmeld Citér

13. august 2017

Anonymor

Jeg tror det er ret væsentligt, at du afprøver dem i en situation, der fremprovokerer væsentlig angst i dig, før du vurderer, om de har effekt eller ej de kan jo ikke få dig til at falde til ro, hvis du allerede er rolig.. 

Anmeld Citér

13. august 2017

Jullesnulle

Du mærker ingen effekt hvis du ikke er ophidset/ stresset. Jeg ville tage en.

jeg har taget en tablet hele min studietid før eksamener.

Anmeld Citér

13. august 2017

God-mor

Anonym skriver:

Jeg lider af socialangst. 

Jeg har hos lægen fået en recept på betablokkere 10 Mg til at tage inden fremlæggelser som vi har cirka 1 gang om ugen. 

Lægen sagde jeg skulle prøve med en pille men måtte tage op til 3 hvis jeg ikke syntes det var nok. 

Jeg prøvede at tage en enkelt idag bare for at se om jeg kunne mærke noget, men mærkede intet. 

Skaal fremlægge imorgen og tænker at prøve med 2 men er bange for at det slet ikke har nogen effekt. 

Hvor meget tog i andre før det virkede? Og hvor længe inden? ��

Jeg har taget 20 mg før en eksamen og det hjalp mig meget. Prøvede at tage pillerne dagen inden, men jeg mærkede intet, men der var jeg heller ikke presset og nervøs. Held og lykke i morgen 

Anmeld Citér

14. august 2017

Albertsen92

Jeg tog en, da jeg skulle til køreprøve. Det virkede SÅ godt ������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.