Tillykke med graviditeten.
Hvis det var mig ville jeg nok ikke sige noget før du har hørt omkring mulighederne for at der bliver slået en fast stilling op.
Og hvis der så bliver slået en stilling op, så ville jeg nok tage en snak med chefen omkring, hvor glad du er for stedet og at du gerne vil fortsætte der, men at du altså er blevet gravid, måske endda konkret snakke om hvordan i har tænkt jer at barslen skal fordeles. Der er ingen grund til at holde det hemmeligt, da du jo nærmest ville skulle på barsel inden prøveperioden er overstået. Ville nok vente med at løfte sløret for graviditeten indtil i har været til nf - såfremt det er inden samtalerne.
Men jeg ville vælge at tro på at siden de har været glade for dig, og du regner med at være der i mange år, så kan de sagtens klare du skal på en enkelt barsel - hvis de ansætter en anden, så lurer der sikkert også en barsel i fremtiden.
Men jeg ville være ærlig og håbe på at siden de værdsætter dig, så kommer en barsel ikke til at ændre på dine muligheder for fastansættelse.
Held og lykke med det hele
Anmeld
Citér