Dumme mor her igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
4 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2017

Nybruger2021

Hej alle sammen

Sagen er den at jeg skal arbejde i en weekend fra fredag til søndag, i kan nok godt huske mit spørgsmål tidligere om løn til pasning i en helt uge, den debat fik en del forældre op og kører.  

(altså uansvarlige mor her og får sine børn passet)

Nok om det, dette er egentlig lidt det samme spørgsmål bare dette "kun" er en weekend.. Hvad er fair at give for en weekend fredag til søndag, jeg spørg igen da jeg er så bange for at under betale for det ønsker jeg virkelig ikke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2017

Anonymor

mine2prinsesser skriver:

Hej alle sammen

Sagen er den at jeg skal arbejde i en weekend fra fredag til søndag, i kan nok godt huske mit spørgsmål tidligere om løn til pasning i en helt uge, den debat fik en del forældre op og kører.  

(altså uansvarlige mor her og får sine børn passet)

Nok om det, dette er egentlig lidt det samme spørgsmål bare dette "kun" er en weekend.. Hvad er fair at give for en weekend fredag til søndag, jeg spørg igen da jeg er så bange for at under betale for det ønsker jeg virkelig ikke.

Går ud fra du ikke skal arbejde 3 hele døgn i streg, så mit svar kommer an på hvor mange timer du reelt er væk. 

Og så synes jeg, at det er fejt at være nedladende over for de, der forsøgte at komme med svar i dine tidligere debat.. 

Anmeld Citér

12. august 2017

Karina84

Er far hjemme?

Anmeld Citér

12. august 2017

Nybruger2021

Anonymor skriver:

Går ud fra du ikke skal arbejde 3 hele døgn i streg, så mit svar kommer an på hvor mange timer du reelt er væk. 

Og så synes jeg, at det er fejt at være nedladende over for de, der forsøgte at komme med svar i dine tidligere debat.. 

Det er jeg meget ked af at jeg fik mig formuleret på den måde, for jeg er selvfølgelig meget taknemmelig over dem som tog jeg tid til at give mig et ordenligt svar.

Der var desværre også mange kommentarer som stødte mig, og det har jeg valgt at lave lidt sjov ud af.

Anmeld Citér

12. august 2017

Soonmom

Fredag, lørdag og søndag så Ca 8 timer af gangen? 

8*3=24 timer så omkring 1200 kr vil jeg sige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.