hey søde mødre.
Ja, siden sidst er jeg blevet skilt, dvs at min datter har en 7/7 ordning mellem faren og mig. Det har egentlig gået skide godt indtil her for nylig. Hun er begyndt at vågne om natten og skrige i gråd "Moar Moar" og bliver ved indtil man kommer ind, og ligeså snart man så har været der inde og har fået hende til st falde til ro igen så er der ingen ting og jeg kan vandre i seng igen, normalt tager det ikke mere end maks 5 minutter... Men i nat, der vågnede hun kl 00.30 og ville bare ikke falde til ro igen, så jeg lagde mig på Sofaen med hende og inden længe sov hun. Jeg ligger hende ind i sengen og lukker døren på klem, og der vågner hun igen og råber efter mig i gråd. Sådan bliver det ved indtil kl 4.20 hvor jeg går ind og vækker min kæreste for at høre om han vil hjælpe mig med at køre en tur med hende for at få hende til at sove. Da vi kommer hjem kl 5 er hun faldet godt langt hen i søvn og vi ligger hende ind i hendes seng, og går ind i vores egen seng, men 30 minutter senere vågner hun i gråd og skrig igen. Hun kommer så ind til os og putter og falder i søvn og vågner flere gange i gråd.
Hun er begyndt at vågne hver nat i gråd og bare skrige efter en.
Nogle gode råd imod mareridt eller hvad det her nu er??
Nå, ja hun er jo så også kommet i jeg høre aldrig efter mode. Og det er virkelig høre aldrig efter. Hun ignorere alt det hun får besked på. Beder man hende om at rydde op på værelset (jeg hjælper) så sidder hun og leger. Til aftensmaden sidder hun og fjoller og får næsten ingenting at spise, og det mad hun får inden senge tid kan jeg bruge flere timer på at give hende fordi hun bare nægter at spise. Det er kommet til det punkt hvor "skæld ud" heller ikke hjælper. Og jeg er så skide frustreret at når jeg har putter hende og får sat mig i sofaen er jeg lige ved at tude.
Håber der sidder en sød mor med et par fif der ude.
God weekend
Anmeld
Citér