Wuuuut wuuuut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

TbCp

1 1/2 time til jeg har ferie og ungerne sover endnu!!!

Jeg trænger så sindsygt meget til ferie. Imorgen middag kører vi mod det nordjyske til det sommerhus vi har lejet og skal så bare slappe fuuuuldstændig af den næste uge!

Hvad skal i andre i ferien?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

anna-jonas

Kære Tina!

Ha' en rigtig god og afslappende ferie med din lille familie.................håber at du får samlet en masse energi.

Her i huset er der ikke ferie...............eller d.v.s Jan og Anna har ikke ferie. Dog tager vi lang weekend fra på torsdag.

Knus Mette

Anmeld

9. oktober 2009

4kløver

Vi skal ha det sidste gjort klar til lille pigen. og alle har ferie her

Anmeld

9. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså det blir i hvertfald ferie for Idunbassen, for farmor har proklameret at hun vil låne hende i næste uge, fra tirsdag til fredag. Så lidt ferie

Men mor og far skal jo arbejde... TILGENGÆLD er der ikke så længe til vores 4 dage i weissenhauser strand Yay...

Anmeld

10. oktober 2009

TbCp

Zafir skriver:

Altså det blir i hvertfald ferie for Idunbassen, for farmor har proklameret at hun vil låne hende i næste uge, fra tirsdag til fredag. Så lidt ferie

Men mor og far skal jo arbejde... TILGENGÆLD er der ikke så længe til vores 4 dage i weissenhauser strand Yay...

Dejligt at hun får sig en lille ferie

Weissenhauser strand har jeg hørt skulle være rigtig god, mine forældre og lillebror var der får et par år siden. Er det første gang i skal derned?

Anmeld

10. oktober 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Kære Tina!

Ha' en rigtig god og afslappende ferie med din lille familie.................håber at du får samlet en masse energi.

Her i huset er der ikke ferie...............eller d.v.s Jan og Anna har ikke ferie. Dog tager vi lang weekend fra på torsdag.

Knus Mette

Det bliver da også dejligt med en forlænget weekend.
I må have en rigtig god weekend

Anmeld

10. oktober 2009

TbCp

4kløver skriver:

Vi skal ha det sidste gjort klar til lille pigen. og alle har ferie her

Hvornår har du termin?
Åhh det er så hyggeligt at gå og gøre de sidste ting klar mens man venter

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

TbCp skriver:

Hehe nej, det er ikke første gang det er blevet vores 'sommerhus'... Vi var dernede 2 gange sidste år og skal så derned igen nu her. Det er SUPER skønt... Det er meget større end lalandia og når man kommer i lav-sæsonen, får man freizeit-spass med i prisen, som betyder at alt udover badelandet også er gratis Dvs bowling, kegler, billard, legeland osv. YAY...

Nu her, når vi kommer derned, så har de lige genåbnet legelandet efter ombygning, så det er splinternyt og stort. En uge efter vi tager afsted, bliver badelandet, så lukket i 3 mrd og bliver bygget ud - selvom det er super fedt, allerede...

Nu her, er vi 6 personer der skal afsted sammen. Incl aktiviteter, 4 værelseslejlighed og færgen derned for 3800 kr yay   Så kan man lige overleve det, engang imellem. Vi skal afsted torsdag og kommer hjem søndag. Så det er 3 overnatninger.

Det er virkelig anbefalesværdigt, både med og uden børn - Når man er uden børn, så bruger man bare mest tid oppe i wellness-afdelingen hehe

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

Rigtig rigtig gode ferie - gid det var mig

Kh

Rosa

Anmeld

10. oktober 2009

4kløver

TbCp skriver:

Hvornår har du termin?
Åhh det er så hyggeligt at gå og gøre de sidste ting klar mens man venter

Jeg er sat til den 24okt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.