Er jeg stadig gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2017

Anonym trådstarter

Jeg har egentlig bare brug for lidt luft og måske en "solstråle" historie. 

Sagen er den: i mandags opdager jeg til min rædsel lidt lyserødt i min udflåd, det fortsætter tirsdag og skifter til brun - jeg tager til lægen og han tjekker for blærebetændelse - ingen blærebetændelse. 

Onsdag omkring kl 16 begynder jeg at bløde, jeg har milde kramper og både blødning og kramper stopper brat ved 19 tiden. 

Torsdag sender lægen mig til 1. blodprøve, skal så først til den anden på mandag og får så yderligere først svar onsdag/torsdag i næste uge. 

Mit spørgsmål lyder: er det en abort jeg har oplevet? Eller er der chance for at osterejen har det fint? 

I dag fredag er jeg 6+0 og har stadig lidt brunt udflåd (en enkel gang i formiddags var der blod på papiret) men der er ikke kommet mere, og nu stadig den brune udflåd - hvad skal jeg tolke? Jeg er grædefærdig, og synes tiden går ekstremt langsomt og har næsten foreneliget mig med, at osterejen er gået til grunde  desuden synes jeg mine symptomer forsvinder. Det niver lidt i underlivet og brysterne er ikke nær så ømme som de har været 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.