Sløv bebse i maven - højgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
4 svar
3 synes godt om
11. august 2017

Anonym trådstarter

Hej

Har termin imorgen, og der er ikke rigtigt optræk til fødslen. Men til gengæld har jeg lagt mærke til at babyen er blevet ret sløv i dag og noget af i går også. Er først rigtigt begyndt at tænke over det idag. Mærker den, men det er bare lidt sløvt. Hvad tænker I - ville I ringe? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Hej

Har termin imorgen, og der er ikke rigtigt optræk til fødslen. Men til gengæld har jeg lagt mærke til at babyen er blevet ret sløv i dag og noget af i går også. Er først rigtigt begyndt at tænke over det idag. Mærker den, men det er bare lidt sløvt. Hvad tænker I - ville I ringe? 

Selvfølgelig skal du ringe. De siger jo selv, at hvis man mærker mindre liv og aktivitet, så skal man ringe. Heller ringe én gang for meget!

Anmeld Citér

11. august 2017

Mille123

Jeg ville helt klart også ribge

Anmeld Citér

11. august 2017

Thea14

Oftest vil baby føles mere sløv sidst i graviditeten, fordi der simpelthen ikke er plads mere. Hvis hovedet samtidig har sat sig fast er bevægelsesmuligheder endnu mere begrænset. 

Men er du den mindste smule i tvivl, så ring til fødemodtagelsen. De kan i det mindste tjekke om det er sådan det forholder sig. Det er lidt svært for os selv at sidde hjemme og finde ud af om baby har fået lagt sig så der bare ikke er plads til bevægelse længere.

Anmeld Citér

11. august 2017

Carina:-)

Ring 

Markant forandring skal altid tages alvorligt .

Det første tegn på baby har det skidt er sløve og færre bevægelser.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.