Navneetiketter til drikkedunk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2017

Annemette07

Hej :-)

Nogle der kan anbefale et sted med nogle gode navneetiketter til drikkedunk og evt. Også tøj? Jeg vil gerne have nogen der kan holde til at flasken bliver vasket :-)

På forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2017

Dash

Annemette07 skriver:

Hej :-)

Nogle der kan anbefale et sted med nogle gode navneetiketter til drikkedunk og evt. Også tøj? Jeg vil gerne have nogen der kan holde til at flasken bliver vasket :-)

På forhånd tak. 

Vi bruger fra navnelappe og det virker super godt. Vi har haft etiketter på madpakke/drikkedunk i over 1 år og de er slet ikke slidt. 

Vi havde dog lidt problemer men at nogle med utydelige efter at have været i vaskemaskinen, men skrev til deres kundeservice og fik sendt nogle nye (gratis) som har virket upåklageligt 

Anmeld Citér

10. august 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB
Dash skriver:

Vi bruger fra navnelappe og det virker super godt. Vi har haft etiketter på madpakke/drikkedunk i over 1 år og de er slet ikke slidt. 

Vi havde dog lidt problemer men at nogle med utydelige efter at have været i vaskemaskinen, men skrev til deres kundeservice og fik sendt nogle nye (gratis) som har virket upåklageligt 

Det samme her. De har siddet på siden december, og de sidder så fint stadig nu.

Anmeld Citér

10. august 2017

Kay

Navnelappen  sidder på drikkedunk og madkasse her hjemme og madkasser bliver vasket I opvasker hver dag og de er ikke faldet af endnu... De sidder også i pigernes tøj også uden problemer 

Anmeld Citér

11. august 2017

Soonmom

Stemmer i på navnelappen, det eneste de ikke kan holde til er nussekluden, den bliver simplethen nulret for meget med ��

Anmeld Citér

11. august 2017

naj88

Jeg er holdt op med at bruge navnelapperne fra Navnelapper.dk til tøj, fordi jeg oplever at de falder af i vask. 

Anmeld Citér

11. august 2017

Anonymor

Stemmer også for navnelapper! Efter mange ture i opvaskemaskine, sidder de labels stadig på madkasser og drikkedunke. Det samme gælder tøj og overtøj. Sværger til dem

Anmeld Citér

11. august 2017

CC79

Navnelapper.dk er geniale til alt om det er tøj, sko, drikkedunke, madkasser og legetøj. Bruger dem til tre børn og har kun gode erfaringer med dem når man lader dem fæstne sig i tre døgn uden opvask eller maskinvask. Og børnene elsker de ka vælge et motiv at have på ved siden af navnet..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.