Flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
10 svar
9 synes godt om
10. august 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Ved det er tidligt men da økonomien er lidt presset de næste mdr og alle 3 børn mangler vintertøj må jeg starte nu med at finde noget til dem. 

Spørgsmålet er: 

Min datter er lige blevet 2 år. Hun er 85cm. Vil i købe 92 eller 98 til hende. Så den passer hele vinteren. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2017

Jullesnulle

hannetheis skriver:

Ved det er tidligt men da økonomien er lidt presset de næste mdr og alle 3 børn mangler vintertøj må jeg starte nu med at finde noget til dem. 

Spørgsmålet er: 

Min datter er lige blevet 2 år. Hun er 85cm. Vil i købe 92 eller 98 til hende. Så den passer hele vinteren. 

Helt klart 98

Anmeld Citér

10. august 2017

Carina:-)

Kommer an på mærke.

Og jeg ville passe på med at vælge for stort .

For det kan være vanskeligt for et barn at bevæge sig i en for stor klodset dragt , og det er også svært at holde varmen i noget der er for stort fordi der så er luft omkring hendes krop.

Så jeg ville evt købe en brugt i en god kvalitet i str 92 og så måtte jeg evt købe en str mere til udsalget. 

Anmeld Citér

10. august 2017

Vik

Lidt afhængig af mærke. Men ville nok nåes med 92. 

Anmeld Citér

10. august 2017

quindelist

92 afhængigt af mærke. Det er alt for svært at bevæge sig ordentligt hvis man ligner en lille michelinmand.

man kan finde meget lækkert tøj brugt, og til billige penge

Anmeld Citér

10. august 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Min datter bliver 2 her sidst i oktober og er 83cm jeg har købt en flyverdragt fra rima i str 92 til hende 

Anmeld Citér

10. august 2017

(august)

Fik det råd da jeg blev mor og skulle ud og købe flyverdragt. 

Prøv dragten på også skal man kunne tage en håndfuld flyverdragt mellem benene. Hvis man kan det er der både plads til ble og til at vokse. 

Det kan jo afhænge meget af størrelser hvad de skal bruge. Min oplevelse er at Ticket to heaven er en størrelse større end mærket siger. Molo passer i størrelsen. Pomp de Lux er også lidt stort synes jeg. H&M passer også synes jeg til det størrelsen angiver. 

Anmeld Citér

10. august 2017

Soonmom

Det er jo umuligt at sige om barnet lige tager et ryk.

min dreng er str. 80/86 i tøj , men er kun omkring 76 cm høj, så vi prøver lykken med str. 86, da han har, da noget at give med i højden (så håber at maven bliver strukket lidt ud og ikke vokser yderligere &nbsp

Anmeld Citér

10. august 2017

Muffinmus

Du kan få mål på dragterne hvis du køber brugt. 

Der er f. Eks masser af Reima på dba lige nu, til mellem 200-300 kr i pæn stand. 

Og som andre har skrevet er der jo kæmpe forskel på mærkerne, men en knyttet næve mellem nye og dragt i længden er en super målestok. 

Anmeld Citér

10. august 2017

A-1995

Min søn bliver 2 i november og måler 85 cm. Han bruger 86 i tøj. Han får en flyverdragt i str 92. Der er intet værre end for stort overtøj, det er ganske umuligt for dem at bevæge sig i. 

Den store på 3 måler 98 cm og bruger 104 i tøj. Han får en flyverdragt i str 104 ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.