Dag 36

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
5 svar
8 synes godt om
9. august 2017

Enlig

Godaften!

- jeg må ærligt sige jeg er ved at blive en smule bims. Mine sidste tre cyklusser er helt væk, jeg fangede ikke min ægløsning, hvis jeg overhoved havde den, og nu hellere ingen menstruation . Mine sidste tre cyklusser. 

1) 31 dage ca 

2) 29 dage ca

3) 34 dage. 

4) er nu på dag 36 og ingen menstruation i sigtet. 

Jeg tester negativ på Graviditetstest. Overvejer at ringe til lægen imorgen, da min cyklus ALTID har været regelmæssigt. Men fik så af vide at ens læge ikke gør noget, medmindre ens menstruation har været udeblevet i et halvt år . Kan det virkelig passe? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2017

idontknow

Nej det er noget vrøvl! Lægen vil sikkert sige du skal vente en uge mere, og hvis den ikke viser sig, så vil de tjekke :-) du kan altid på taget en blodprøve for at vise om du er gravid :-) 

Anmeld Citér

10. august 2017

MiniMe2005

Bare lige for at få det på plads, så er din cyklus regelmæssig med de cykluslængder, du nævner. Ens cyklus skal ikke være på præcis samme antal dage for at være betegnet som regelmæssig. Det er helt normalt, at den varierer med +/- fire-fem dage. Min egen kan svinge mellem 26 og 32 dage. 

Dertil kommer, at ens cyklus ændrer sig løbende. Man siger generelt, at der kommer en ændring en-to gange om året, så det kan helt simpelt være det, der sker nu.

Med al sandsynlighed har din ægløsning bare ligget senere end de andre cykli, og derfor har du ikke fået din menstruation endnu.

Anmeld Citér

10. august 2017

Enlig

MiniMe2005 skriver:

Bare lige for at få det på plads, så er din cyklus regelmæssig med de cykluslængder, du nævner. Ens cyklus skal ikke være på præcis samme antal dage for at være betegnet som regelmæssig. Det er helt normalt, at den varierer med +/- fire-fem dage. Min egen kan svinge mellem 26 og 32 dage. 

Dertil kommer, at ens cyklus ændrer sig løbende. Man siger generelt, at der kommer en ændring en-to gange om året, så det kan helt simpelt være det, der sker nu.

Med al sandsynlighed har din ægløsning bare ligget senere end de andre cykli, og derfor har du ikke fået din menstruation endnu.

Min cyklus har aldrig ændret sig, jeg har lige siden jeg var 10 haft en cyklus på 30 dage. Først nu hvor jeg er 21 at den er ændret og opføre sig mærkeligt. 

Anmeld Citér

10. august 2017

Anonymor

Enlig skriver:

Min cyklus har aldrig ændret sig, jeg har lige siden jeg var 10 haft en cyklus på 30 dage. Først nu hvor jeg er 21 at den er ændret og opføre sig mærkeligt. 

Ja, men blot fordi den ikke har ændret sig før, så kunne den godt nu. Jeg ville overhovedet ikke spekulere over det, når det er sp lidt, vi taler om. Det er jo stadig en normal cykluslængde. 

Anmeld Citér

10. august 2017

MiniMe2005

Anonymor skriver:

Ja, men blot fordi den ikke har ændret sig før, så kunne den godt nu. Jeg ville overhovedet ikke spekulere over det, når det er sp lidt, vi taler om. Det er jo stadig en normal cykluslængde. 

Enig her, især når du kun er 21. Din krop er nærmest kun lige færdigudviklet, og der kan stadig ske meget endnu.

Intet af det, du beskriver lyder anormalt i mine øre :-) Det er helt normalt, at ens cyklus ændrer sig, også selvom den ellers altid har opført sig på en bestemt måde :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.