Hjælp! jeg bliver skør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. august 2017

Anonym trådstarter

Hej skønne debattører.

Jeg står her og er helt rundtosset. Jeg har i flere dage testet negativ, men kan faktisk ikke selv finde rundt i hvor langt henne jeg er.

sidste mens var 16 juli, før det 16 juni, før det 19 maj. Jeg forstår mig ikke på cyklusser. Kan ikke finde rundt i om jeg er 3+1 eller 3+4, da jeg ikke kan huske hvornår jeg havde ægløsning ( kunne mærke den ), min mand og jeg har haft sex i alle dagene op til ægløsning på ægløsnings dag, og dagen efter ægløsning. På trods af det siger den stadig negativ, men jeg har gået med ømme bryster de sidste 3-4 dage. I dag har det taget til. Jeg kan ikke engang snitte med min hånd uden det gør ondt, og det plejer det aldrig at gøre.

Jeg har murren i underlivet 8-9-10 dage før forventet mens? Er det et " godt " tegn? Plejer først at kunne mærke min mens maks 4-5 dage før det kommer. Jeg har ikke den der kvalme / halsbrand osv, da jeg bruger meget tid på at sige til mig selv at jeg ikke er gravid før der er 2 streger på testen. Men alligevel kan jeg mærke der foregår et eller andet. Jeg er bange for at det alligevel er indbildning.

Hvornår testede i positiv?

Og er der nogle der kan regne ca ud hvor langt jeg er henne? Alle de der termin / uge for uge / ægløsnings beregner giver mig alle sammen 10 forskellige svar...

mvh en meget forvirret kvinde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2017

Iby1210

Du er altså på dag 25 i dag hvis din sidste mens var d.16 juli,dvs.3+4. Det er nok for tidligt at teste,vent til du bliver 4+0 og så tag en test og det bliver på lørdag  held og lykke

Anmeld Citér

10. august 2017

Anonym

Cykluser og symptomer på dette kan ændre sig meget! Og nu hvor i prøver at få børn, så kan du selv indbilde dig symptomer, tro mig! Min kæreste og jeg har prøvet i 3 år og fordi man konstant håber på graviditet, så ligger man mærke til alt! Mine brystet kan variere i ømhed og str  for hver cyklus.. i denne er de dobbelt så store som de plejer og gør satans ondt, men jeg ved jeg ikke er gravid ;-) vent du lidt til at se om du får mens 

Anmeld Citér

10. august 2017

Anonym

Jeg testede positiv 3+3. Helt ærligt tror jeg ikke du er gravid, jeg tror som en anden foreslår bare, at du lægger mærke til en masse symptomer, fordi du gerne vil være gravid. Og det med ømme bryster kan nemt bare være fordi mens er på vej.

Tror du bliver meget skuffet om nogle dage når mens kommer, hvis du ikke får overbevist dig selv om nu at du IKKE er gravid. Og hvis du så alligevel er, så er det bedre at blive positivt overrasket end det modsatte.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.