Hej skønne debattører.
Jeg står her og er helt rundtosset. Jeg har i flere dage testet negativ, men kan faktisk ikke selv finde rundt i hvor langt henne jeg er.
sidste mens var 16 juli, før det 16 juni, før det 19 maj. Jeg forstår mig ikke på cyklusser. Kan ikke finde rundt i om jeg er 3+1 eller 3+4, da jeg ikke kan huske hvornår jeg havde ægløsning ( kunne mærke den ), min mand og jeg har haft sex i alle dagene op til ægløsning på ægløsnings dag, og dagen efter ægløsning. På trods af det siger den stadig negativ, men jeg har gået med ømme bryster de sidste 3-4 dage. I dag har det taget til. Jeg kan ikke engang snitte med min hånd uden det gør ondt, og det plejer det aldrig at gøre.
Jeg har murren i underlivet 8-9-10 dage før forventet mens? Er det et " godt " tegn? Plejer først at kunne mærke min mens maks 4-5 dage før det kommer. Jeg har ikke den der kvalme / halsbrand osv, da jeg bruger meget tid på at sige til mig selv at jeg ikke er gravid før der er 2 streger på testen. Men alligevel kan jeg mærke der foregår et eller andet. Jeg er bange for at det alligevel er indbildning.
Hvornår testede i positiv?
Og er der nogle der kan regne ca ud hvor langt jeg er henne? Alle de der termin / uge for uge / ægløsnings beregner giver mig alle sammen 10 forskellige svar...
mvh en meget forvirret kvinde
Anmeld
Citér